an online Instagram web viewer

#enjoylife medias

Photos

🌻ADANIA LUXURIOUS ORGANIC FACE OIL 🕊
.

Nak tau kenapa setiap kali selepas cuci muka, kita perlu 'tepek' ADANIA Luxurious Organic Face Oil?

Sebab semakin usia kita meningkat, minyak semulajadi di muka kita semakin berkurangan. Bila minyak semulajadi ni semakin berkurangan, mulalah muncul kedut dengan garis halus 😣 selain tu, kulit pun akan semakin mengecut, kendur dan tak gebu gebas dah seperti zaman muda remaja dulu.

Face Oil dapat menghalang kehilangan air dari kulit muka dan dapat kekalkan efek gebu gebas (plump) pada kulit muka kita. Jadi, kedut dengan garis halus tak akan cepat muncul.
.

Mungkin ada segelintir manusia yang mengambil langkah ekstrem supaya garis halus tak muncul kat muka diorang. Ya, ada saja yang rela untuk tidak senyum langsung supaya muka diorang tak naik kedut/garis halus. Walaupun ada member yang buat lawak bagai sekalipun😐Sebab mereka percaya apabila kerap senyum, kulit muka akan cepat kendur & berkedut 😄

Tapi #adanialovers semua jangan lah sampai tak senyum pula. Hehe. Sebab senyum tu kan sedekah. Senyum tu sunnah 😁
.
😄 15ml RM55 😄 50ml RM100
.

Semoga lepas ni kita konsisten untuk pakai pelembap muka ya. .
Senyum selalu, no worries ✌
.
❤
DMor 📱WhatsApp us 👇👇
0192632803 
0192632803
0192632803 .
.
IG: @thebeautyinside_ea
FB Page: BeautyInside
.
.
#adaniaxbeautyinside #adanialovers #adania #adaniaskincare #natural #skincareorganic #beautyinside #nature #adaniafaceoil #puresoap #thebeautyinsidebyaydah #pure #blueseamask #teamadaniablossom #adaniapuresoapbar #nature #enjoylife  #organic #korea #organicproducts #adaniatestimoni #spaathome #sabah #singapore #brunei #sarawak #coconutoil #palmoil #zaitunoil #safeforskinandbody #adanialuxuriousorganicfaceoil
🌻ADANIA LUXURIOUS ORGANIC FACE OIL 🕊 . Nak tau kenapa setiap kali selepas cuci muka, kita perlu 'tepek' ADANIA Luxurious Organic Face Oil? Sebab semakin usia kita meningkat, minyak semulajadi di muka kita semakin berkurangan. Bila minyak semulajadi ni semakin berkurangan, mulalah muncul kedut dengan garis halus 😣 selain tu, kulit pun akan semakin mengecut, kendur dan tak gebu gebas dah seperti zaman muda remaja dulu. Face Oil dapat menghalang kehilangan air dari kulit muka dan dapat kekalkan efek gebu gebas (plump) pada kulit muka kita. Jadi, kedut dengan garis halus tak akan cepat muncul. . Mungkin ada segelintir manusia yang mengambil langkah ekstrem supaya garis halus tak muncul kat muka diorang. Ya, ada saja yang rela untuk tidak senyum langsung supaya muka diorang tak naik kedut/garis halus. Walaupun ada member yang buat lawak bagai sekalipun😐Sebab mereka percaya apabila kerap senyum, kulit muka akan cepat kendur & berkedut 😄 Tapi #adanialovers  semua jangan lah sampai tak senyum pula. Hehe. Sebab senyum tu kan sedekah. Senyum tu sunnah 😁 . 😄 15ml RM55 😄 50ml RM100 . Semoga lepas ni kita konsisten untuk pakai pelembap muka ya. . Senyum selalu, no worries ✌ . ❤ DMor 📱WhatsApp us 👇👇 0192632803 0192632803 0192632803 . . IG: @thebeautyinside_ea FB Page: BeautyInside . . #adaniaxbeautyinside  #adanialovers  #adania  #adaniaskincare  #natural  #skincareorganic  #beautyinside  #nature  #adaniafaceoil  #puresoap  #thebeautyinsidebyaydah  #pure  #blueseamask  #teamadaniablossom  #adaniapuresoapbar  #nature  #enjoylife  #organic  #korea  #organicproducts  #adaniatestimoni  #spaathome  #sabah  #singapore  #brunei  #sarawak  #coconutoil  #palmoil  #zaitunoil  #safeforskinandbody  #adanialuxuriousorganicfaceoil 
Only those who know 80s music will appreciate this joke....😂
#boygeorge #80s #musicvideo #music #pop #song #memes #funny #laugh #enjoylife #😂😂😂
Aku ada dari ketiadaan.
Itulah yang nyata bagaimana aku dicipta dengan sederhana. 
#morn #kopslow #addict #kopi #enjoylife #lifeisgood #feelgood #lusuh
🌻ADANIA LUXURIOUS ORGANIC FACE OIL 🕊
.

Nak tau kenapa setiap kali selepas cuci muka, kita perlu 'tepek' ADANIA Luxurious Organic Face Oil?

Sebab semakin usia kita meningkat, minyak semulajadi di muka kita semakin berkurangan. Bila minyak semulajadi ni semakin berkurangan, mulalah muncul kedut dengan garis halus 😣 selain tu, kulit pun akan semakin mengecut, kendur dan tak gebu gebas dah seperti zaman muda remaja dulu.

Face Oil dapat menghalang kehilangan air dari kulit muka dan dapat kekalkan efek gebu gebas (plump) pada kulit muka kita. Jadi, kedut dengan garis halus tak akan cepat muncul.
.

Mungkin ada segelintir manusia yang mengambil langkah ekstrem supaya garis halus tak muncul kat muka diorang. Ya, ada saja yang rela untuk tidak senyum langsung supaya muka diorang tak naik kedut/garis halus. Walaupun ada member yang buat lawak bagai sekalipun😐Sebab mereka percaya apabila kerap senyum, kulit muka akan cepat kendur & berkedut 😄

Tapi #adanialovers semua jangan lah sampai tak senyum pula. Hehe. Sebab senyum tu kan sedekah. Senyum tu sunnah 😁
.
😄 15ml RM55 😄 50ml RM100
.

Semoga lepas ni kita konsisten untuk pakai pelembap muka ya. .
Senyum selalu, no worries ✌
.
❤
DMor 📱WhatsApp us 👇👇
0192632803 
0192632803
0192632803 .
.
IG: @thebeautyinside_ea
FB Page: BeautyInside
.
.
#adaniaxbeautyinside #adanialovers #adania #adaniaskincare #natural #skincareorganic #beautyinside #nature #adaniafaceoil #puresoap #thebeautyinsidebyaydah #pure #blueseamask #teamadaniablossom #adaniapuresoapbar #nature #enjoylife  #organic #korea #organicproducts #adaniatestimoni #spaathome #sabah #singapore #brunei #sarawak #coconutoil #palmoil #zaitunoil #safeforskinandbody #adanialuxuriousorganicfaceoil
🌻ADANIA LUXURIOUS ORGANIC FACE OIL 🕊 . Nak tau kenapa setiap kali selepas cuci muka, kita perlu 'tepek' ADANIA Luxurious Organic Face Oil? Sebab semakin usia kita meningkat, minyak semulajadi di muka kita semakin berkurangan. Bila minyak semulajadi ni semakin berkurangan, mulalah muncul kedut dengan garis halus 😣 selain tu, kulit pun akan semakin mengecut, kendur dan tak gebu gebas dah seperti zaman muda remaja dulu. Face Oil dapat menghalang kehilangan air dari kulit muka dan dapat kekalkan efek gebu gebas (plump) pada kulit muka kita. Jadi, kedut dengan garis halus tak akan cepat muncul. . Mungkin ada segelintir manusia yang mengambil langkah ekstrem supaya garis halus tak muncul kat muka diorang. Ya, ada saja yang rela untuk tidak senyum langsung supaya muka diorang tak naik kedut/garis halus. Walaupun ada member yang buat lawak bagai sekalipun😐Sebab mereka percaya apabila kerap senyum, kulit muka akan cepat kendur & berkedut 😄 Tapi #adanialovers  semua jangan lah sampai tak senyum pula. Hehe. Sebab senyum tu kan sedekah. Senyum tu sunnah 😁 . 😄 15ml RM55 😄 50ml RM100 . Semoga lepas ni kita konsisten untuk pakai pelembap muka ya. . Senyum selalu, no worries ✌ . ❤ DMor 📱WhatsApp us 👇👇 0192632803 0192632803 0192632803 . . IG: @thebeautyinside_ea FB Page: BeautyInside . . #adaniaxbeautyinside  #adanialovers  #adania  #adaniaskincare  #natural  #skincareorganic  #beautyinside  #nature  #adaniafaceoil  #puresoap  #thebeautyinsidebyaydah  #pure  #blueseamask  #teamadaniablossom  #adaniapuresoapbar  #nature  #enjoylife  #organic  #korea  #organicproducts  #adaniatestimoni  #spaathome  #sabah  #singapore  #brunei  #sarawak  #coconutoil  #palmoil  #zaitunoil  #safeforskinandbody  #adanialuxuriousorganicfaceoil 
▪️A day without laughter is a day wasted - Charlie Chaplin▪️ #live #love #laugh #enjoylife #sunset #bethankful #yolo
If you’ve seen my stories today - you know I’ve been walking you through some of my most asked questions for chalkboards. (Swipe to see the final). I did miss getting video of me sketching out the design layout with chalk. Oops! 🙊 I’ll save the videos in my profile so you can see them after they expire. If you have any questions... feel free to ask me below or DM me. ♥️ •
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#flashesofdelight #chalkboardart #chalkboard  #Createdtocreate @crafts.feed #modernlettering #tyxca #handwriting #handwritten  #madetocreate #handlettering  #handdrawing  #littlestoriesofmylife  #handlettering #letteringleague #handmadefont  #satisfying  #satisfyingvideos  #hyperlapse @handmadefont #moderncalligraphy  @art_spotlight #artdaily  #calledtobecreative #satisfyingvideos #ohwowyes  #enjoythejourney #enjoylife #enjoythemoment #notetoself #momentslikethese #liveauthentic
If you’ve seen my stories today - you know I’ve been walking you through some of my most asked questions for chalkboards. (Swipe to see the final). I did miss getting video of me sketching out the design layout with chalk. Oops! 🙊 I’ll save the videos in my profile so you can see them after they expire. If you have any questions... feel free to ask me below or DM me. ♥️ • • • • • • • • • • #flashesofdelight  #chalkboardart  #chalkboard  #Createdtocreate  @crafts.feed #modernlettering  #tyxca  #handwriting  #handwritten  #madetocreate  #handlettering  #handdrawing  #littlestoriesofmylife  #handlettering  #letteringleague  #handmadefont  #satisfying  #satisfyingvideos  #hyperlapse  @handmadefont #moderncalligraphy  @art_spotlight #artdaily  #calledtobecreative  #satisfyingvideos  #ohwowyes  #enjoythejourney  #enjoylife  #enjoythemoment  #notetoself  #momentslikethese  #liveauthentic 
Learn to enjoy every minute of your life. Be happy now. Don't wait for something outside of yourself to make you happy in the future. Think how really precious is the time you have to spend, whether it's at work or with your family. Every minute should be enjoyed and savored. Earl Nightingale
#quotes #family #enjoylife #nephew #love #littleme #baby ❤️👶🏻
Learn to enjoy every minute of your life. Be happy now. Don't wait for something outside of yourself to make you happy in the future. Think how really precious is the time you have to spend, whether it's at work or with your family. Every minute should be enjoyed and savored. Earl Nightingale #quotes  #family  #enjoylife  #nephew  #love  #littleme  #baby  ❤️👶🏻
What is everyone else doing today, this is my view this morning.
.
.
.
#pooltime #meliabali #familyholiday #beingmoyes #enjoylife #worktoenjoylife #lovebali #moyesboys
A mayor nivel de miedo : Más grande es el Amor ❤️ para amar hay que enfrentarse a tus miedos más profundos 💛❤️😱😱
A mayor nivel de miedo : Más grande es el Amor ❤️ para amar hay que enfrentarse a tus miedos más profundos 💛❤️😱😱
Snow Ice Cream made by my daughter 💞💞💞 #snowicecream #ncsnow #funtimewithfamily #enjoylife #enjoysmallthingsinlife
Early tbt.. Need to travel soon 🤩 #tbt #izmir #efes #ephesus #vacation #travel #home #fly #flyaway #history #adventure #enjoylife #life #lifeisshort #smile #happydays
#貝的食記 #早餐 #貝的視角 
Good morning Thursday 
Today's breakfast 👉🏻one big 🍈 450
Sweet sweet and sweet 😋☺️😁
Enjoy your life and keep your smile 😊✌️️
#goodmorning #朝食 #melons #sweet #delicious #food #foodie #foodporn #foodphotography #instadaily #instagood #instafood #eathealthy #fruit #vsco #photooftheday #bestoftheday #enjoylife #eat #workhard #fighting #student #simple #life #carpediem #shootfilm
#貝的食記  #早餐  #貝的視角  Good morning Thursday Today's breakfast 👉🏻one big 🍈 450 Sweet sweet and sweet 😋☺️😁 Enjoy your life and keep your smile 😊✌️️ #goodmorning  #朝食  #melons  #sweet  #delicious  #food  #foodie  #foodporn  #foodphotography  #instadaily  #instagood  #instafood  #eathealthy  #fruit  #vsco  #photooftheday  #bestoftheday  #enjoylife  #eat  #workhard  #fighting  #student  #simple  #life  #carpediem  #shootfilm 
Listen to the silence of nature and hear your inner voice...
.
.
.
.
Photograph by : @hanafsr .
.
.
.
#latepost #photography #photograph #photo #portrait #girl #mountain #nature #green #view #beautiful #landscape #scenery #vintage #sky #travelling #travel #trip #holiday #journey #adventure #wanderlust #quote #enjoy #enjoylife #indonesia
Un poco de sol que me saque este blancor ☀️💦👙
.
.
.
.
.
#verano #sol #viñadelmar #chile #swimingpool #pool #pooltime #enjoylife #summer #summerday #summertime #bikini #sun #sunshine #happy
Shenanigans on this #snowday #atanta #enjoylife  #INSTAGAM #wintwr2018 #jackfrostedit #snowbunny #riding #moments❤ 👧👀😇😝 5miles Slow :)
Throwback to the last day we skateboarded in Tokyo..🗾
Throwback to the last day we skateboarded in Tokyo..🗾
Jap2 sis nk pakai budak2 zaman sekarang punya caption, " biarlah gemok pun janji ramai sayang 😝"
wahahah 😜✌🏻
.
.
#me #love #life #enjoylife #enjoythemoment #lifestyle #photography #instame #instamoment #journal #happiness #happylife #lovemylife #beautifullife #art #story #igers #soul #vs #vsco #vscogram
Bangun dari tempat tidur yang baru, tempat yang berbeda, dengan sensasi yang juga berbeda🍃

Locations📍: Bayan Village, Lombok Utara
•
•
•
#devriltrip #alone #adventuretime #exploretime #enjoylife #vacations #holidays #wonderfulindonesia #pesonaindonesia #mtma #travellingthroughtheworld #travelling #traveller #explore #nature #world #lombok #indozone #indonesia #instagram #like4like
Cold, crisp, and beautiful!  #enjoylife #stunning #getoutside #winter #humpday
Pay your bribe to the ferryman . 
Some people believe that when you die, you cross the River of Death and have to pay the ferryman. People don’t seem to worry about that these days. Perhaps there’s a bridge now. 
#woodenboat #national #custommade #woodenblocks  #mahogany #classicsailor #beautifulboat #boattrip #cruising #lifestyle #enjoylife  #loveboats #helfordriver #motorboats #oldboat #wornout #sailingboat #sailing #classicboat #woodenboat #woodyboater #classic #boatramp #woodenboat #mainecoast #handcrafted  #boatbuilding #boatbuilder #boatbuilders #woodenboatbuilding
Pay your bribe to the ferryman . Some people believe that when you die, you cross the River of Death and have to pay the ferryman. People don’t seem to worry about that these days. Perhaps there’s a bridge now. #woodenboat  #national  #custommade  #woodenblocks  #mahogany  #classicsailor  #beautifulboat  #boattrip  #cruising  #lifestyle  #enjoylife  #loveboats  #helfordriver  #motorboats  #oldboat  #wornout  #sailingboat  #sailing  #classicboat  #woodenboat  #woodyboater  #classic  #boatramp  #woodenboat  #mainecoast  #handcrafted   #boatbuilding  #boatbuilder  #boatbuilders  #woodenboatbuilding 
Time spent playing with them is never wasted. Enjoy each moment.
Time spent playing with them is never wasted. Enjoy each moment.
Dulu ada yang pernah bilang padaku; Jika engkau menginginkannya dengan Tulus, maka ia akan menjadi milikmu! Terlepas tentang siapa engkau dan apapun itu yang kau inginkan..
@putri_gunarto 
#inspirasi
#inspiration
#motivasi
#motivation
#katamutiara
#sastra
#puisi
#penulismuda
#penulis
#author
#writer
#publishing
#tumblr
#latepost
#models
#fotografi
#photography
#beautifullife
#lifestyle
#enjoylife
#highlife
#wonderfullife
#wonderfulindonesia
#penulisindonesia
Dulu ada yang pernah bilang padaku; Jika engkau menginginkannya dengan Tulus, maka ia akan menjadi milikmu! Terlepas tentang siapa engkau dan apapun itu yang kau inginkan.. @putri_gunarto #inspirasi  #inspiration  #motivasi  #motivation  #katamutiara  #sastra  #puisi  #penulismuda  #penulis  #author  #writer  #publishing  #tumblr  #latepost  #models  #fotografi  #photography  #beautifullife  #lifestyle  #enjoylife  #highlife  #wonderfullife  #wonderfulindonesia  #penulisindonesia 
Kindness is like #snow .It beautifies everthing it covers.💕😍🌬🌫❄❄❄🌨☃️ ...
....
#journey #ice #cold #arctic #antarctica #snow #beauty #kindness #likesforlikes #bucketlist #wanderlust #wander #wonderland #oceanarium #happyday #sistahbond #enjoylife #lifequotes #travel
Tommorow to the final or home 😁😧 .. .
.
.
بكرة يا عالنهائي او عالبيت 😁😧 .. .
.
.
.
.
#singing #competition #fun #friends #shj #enjoy #life #enjoylife #SharjahWorldMusicFestival #2018
_A goal should scare you a little, And excite you a lot.
.
.
🔹Skydive Spaceland-Dallas
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
⏩📷Posts belong to their respective owner ⏪
.
.
#TravelPhotography #NationalGeographic
#travelislife #traveltheworld #aroundtheglobe #lifeisshort #enjoylife #scenery #lifestyle #pictureoftheday #seetheworld #adventure #Outdoors #Explorer #world #worldwide #breathtaking #discover #outdoorlife #vacation #lifeisanadventure #tourist #skydiving #freefalling #blakeeggenberg #kissbyarose12
_A goal should scare you a little, And excite you a lot. . . 🔹Skydive Spaceland-Dallas . . . . . . . . . . . . ⏩📷Posts belong to their respective owner ⏪ . . #TravelPhotography  #NationalGeographic  #travelislife  #traveltheworld  #aroundtheglobe  #lifeisshort  #enjoylife  #scenery  #lifestyle  #pictureoftheday  #seetheworld  #adventure  #Outdoors  #Explorer  #world  #worldwide  #breathtaking  #discover  #outdoorlife  #vacation  #lifeisanadventure  #tourist  #skydiving  #freefalling  #blakeeggenberg  #kissbyarose12 
Moment langka ketika team lo "agak rapi" berkerah semua bajunya, biasanya kaos doangan 😆 ..workshop ceritanya
.
.
.
.
.
.
#friends #team #teamwork #working #workout #workshop #meeting #fun #enjoylife #agency #agencylife #media #digitalmedia #digitaladvertising #candid #moment #together #togetherness #latepost #memories