an online Instagram web viewer

#parenting medias

Photos

"This new phase of my life was all about discovering that although I am a mother, I’m still me…" @lauren.bellybrief (bellybrief mom and editor) shares her journey to finding herself again after baby. Sign-up for our alpha to discover even more amazing moms when we launch in Feb!  #motherhood #momlife #newmom #parenting #mom
"This new phase of my life was all about discovering that although I am a mother, I’m still me…" @lauren.bellybrief (bellybrief mom and editor) shares her journey to finding herself again after baby. Sign-up for our alpha to discover even more amazing moms when we launch in Feb! #motherhood  #momlife  #newmom  #parenting  #mom 
Seru banget hari ini diskusi parenting bersama Elizabeth Santosa. 
Jadi ni ya bu ibu,  ngenalin gadget itu boleh sedini mungkin.  Kan di gadget ada permainan yang bisa mengedukasi anak.  Nah kalau anak maen medsos barulah baiknya di usia 13 tahun. 
Tentunya kalau anak gamau terus menerus maen medsos, ibu perlu konsisten untuk bisa mengontrol anaknya.
.
.
Tulisan lengkapnya nanti saya tulis di www.liswantipertiwi.com
.
.
@hero.peduli 
#heropeduli
#heropedulindonesia
#FAUNATIC
#GIANT
#HeroGroup
#like4like #bloggerevent #momblogger #lifestyle #parenting #diskusi #talkshow
Seru banget hari ini diskusi parenting bersama Elizabeth Santosa. Jadi ni ya bu ibu, ngenalin gadget itu boleh sedini mungkin. Kan di gadget ada permainan yang bisa mengedukasi anak. Nah kalau anak maen medsos barulah baiknya di usia 13 tahun. Tentunya kalau anak gamau terus menerus maen medsos, ibu perlu konsisten untuk bisa mengontrol anaknya. . . Tulisan lengkapnya nanti saya tulis di www.liswantipertiwi.com . . @hero.peduli #heropeduli  #heropedulindonesia  #FAUNATIC  #GIANT  #HeroGroup  #like4like  #bloggerevent  #momblogger  #lifestyle  #parenting  #diskusi  #talkshow 
I am the worst at putting time aside in the juggle that is life to do things for me. And my amazing husband is constantly telling me to take the time and spend the $ to pamper myself. So when I realised I had enough time to take up a new hobby (of embroidery) I probably had the time to sneak in a hair appointment (it's only been 8.5 months 😳). Thankfully the amazing @lalahairstudio could fit me in before Christmas and hubby and little sir are having afternoon hangs.
Ladies, gents, all parents out there, take some time for you! And I will start to listen to my own advice. 
Bring on a new hair do and a massive refresh. .
.
.
.
.
#mum #mumlife #parenting #parenthood #thejuggleisreal #newhair #pamperyourself #toolongbetweenvisits #toolongbetweenhaircuts #metime #hubbyonduty
I am the worst at putting time aside in the juggle that is life to do things for me. And my amazing husband is constantly telling me to take the time and spend the $ to pamper myself. So when I realised I had enough time to take up a new hobby (of embroidery) I probably had the time to sneak in a hair appointment (it's only been 8.5 months 😳). Thankfully the amazing @lalahairstudio could fit me in before Christmas and hubby and little sir are having afternoon hangs. Ladies, gents, all parents out there, take some time for you! And I will start to listen to my own advice. Bring on a new hair do and a massive refresh. . . . . . #mum  #mumlife  #parenting  #parenthood  #thejuggleisreal  #newhair  #pamperyourself  #toolongbetweenvisits  #toolongbetweenhaircuts  #metime  #hubbyonduty 
@Regrann from @palbylogical -  #parents you’ll love being able to remotely send your audio recordings directly to Pal. Just connect Pal to the wifi and you’re set. You can also review the activity monitor while you’re away. #Features #Pal #newtech #tech #technology #parenting #Sleep #monitor #Indiegogo #ComingSoon - #regrann
Uggggghh NOOOOOOO; WTF IS WITH THIS SHIRT? 
#no #meme #badparenting #parenting #trash #notgood #new #instafail #instagram
Someone was super excited to get a pillow for his bed tonight! He's almost two and I JUST gave him one! Any other moms get super paranoid their kids will suffocate? 😂 #momlife #parenting #parenthood #samuelallen #boymom #mommasboy #bedtime #sleepyhead #snuggle #thisjamlife #thejamminjewel #thinksocial
We are doing a soft launch to work out the bugs! Head over to our site to check it out. Use the coupon code TENOFF for a 10% discount. We would love your feedback! 💜🦄⛵️🎠🛒 #parenting #toys #family #kids #classictoys #woodentoys #parenthood #motherhood #fatherhood
Yuk cek koleksi @giggle.ind bunda, ada banyak koleksi fashion terkini utk sikecil.
Semua bahan terbuat dr 100% cotton jadi sangat aman dan nyaman utk sikecil. 💝☺️ .
Info & order :
WA : 0811.2108.822
#giggle #giggleindonesia #giggleind #kids #apparel #kidsapparel #bedtimestory  #parenting #kiddos #toddler #toddlerfashion #fashion #kidsfashion #kidsstyle #babyboyclothes #babygirlclothes #fashionbaby
😆Tell all Tuesday! 
This was me during my home stretch. I just wanted to sleep on my tummy AGAIN! And not have to basically spend most of my nights waddling off to sprinkle a tinkle ✨✨✨
_____
I eventually gave in at the end of our countdown. I think it sped up baby's arrival 😃 
____
P.S. Baby's on its way? Take all the spoon you can get. Cause when they get here 😩 it's that seemingly longgggg healing process. After which, it's either quickies or nothing. Who needs BC when you have those little ones? 🙃
#pregnancyproblems #spoon #closeduntilfurthernotice #ijustwanttosleep #hejustwantstoplay #goaway #comebackanotherday #nolovelost #Parenting #Parenting101 #advice #parentingadvice #bestadvice #parentingquotes #DearMom #GoodLuck #DM #DNM #DNMGL #NMGL #DMGL
😆Tell all Tuesday! This was me during my home stretch. I just wanted to sleep on my tummy AGAIN! And not have to basically spend most of my nights waddling off to sprinkle a tinkle ✨✨✨ _____ I eventually gave in at the end of our countdown. I think it sped up baby's arrival 😃 ____ P.S. Baby's on its way? Take all the spoon you can get. Cause when they get here 😩 it's that seemingly longgggg healing process. After which, it's either quickies or nothing. Who needs BC when you have those little ones? 🙃 #pregnancyproblems  #spoon  #closeduntilfurthernotice  #ijustwanttosleep  #hejustwantstoplay  #goaway  #comebackanotherday  #nolovelost  #Parenting  #Parenting101  #advice  #parentingadvice  #bestadvice  #parentingquotes  #DearMom  #GoodLuck  #DM  #DNM  #DNMGL  #NMGL  #DMGL 
I realize this doesn’t look super appetizing but let me tell you, it’s incredible and packed full of flavor 🙌🏽.
.
Organic black beans cooked in liquid aminos, chili 🌶 powder, garlic & cumin with roasted sweet potato 🍠 and brown rice 🍚.
.
Getting my body right for my special day ✔️.
.
.
.
#food #mealplan #healthy #vegan #fitness #gettingfit #noexcuses #happy #goals #motivation #homemade #momlife #mom #mommy #parenting #fitmom #fitmommy #mealprep #progressnotperfection #fitbabe #womp #transformationtuesday #birthday
I realize this doesn’t look super appetizing but let me tell you, it’s incredible and packed full of flavor 🙌🏽. . Organic black beans cooked in liquid aminos, chili 🌶 powder, garlic & cumin with roasted sweet potato 🍠 and brown rice 🍚. . Getting my body right for my special day ✔️. . . . #food  #mealplan  #healthy  #vegan  #fitness  #gettingfit  #noexcuses  #happy  #goals  #motivation  #homemade  #momlife  #mom  #mommy  #parenting  #fitmom  #fitmommy  #mealprep  #progressnotperfection  #fitbabe  #womp  #transformationtuesday  #birthday 
Masya Allah...
.
Wanita berusia 22 tahun tersebut tercatat sebagai mahasiswa jurusan Biologi di Universitas Putra Malaysia (UPM). Mahasiswa cantik ini rela berjualan es krim keliling untuk membantu ayahnya.

Menurutnya, dukungan terhadap dirinya akan memacu semangat untuk terus mempromosikan es krim buatan ayahnya .

Noor Syamimi mulai menjual es krim saat duduk di sekolah menegah pertama hingga saat ini. Noor Syamimi mengatakan ayahnya telah membesarkannya dan menyekolahkannya sampai perguruan tinggi dengan berdagang es krim. Karena  itu, ia ingin membantu ayahnya untuk mengembangkan bisnis tersebut.
.
Kasih komentar positif dong✍️👇
.

Klik  Like ❤ & TAG 3 orang temanmu @..
.

___________
.
.
.
.
.
.
.
.
#ceramah #tausiyah #hijrah #motivasi #inspirasi #parenting #jilbab #bestseller #hidayah #bunda #muslimah #paytren #hijab #dakwah #kekinian #endorse #jomblo #baper #cinta #viral  #tutorialhijab  #nasihat #ppmurah #paidpromote #unik  #sahabatsurga #pp
Masya Allah... . Wanita berusia 22 tahun tersebut tercatat sebagai mahasiswa jurusan Biologi di Universitas Putra Malaysia (UPM). Mahasiswa cantik ini rela berjualan es krim keliling untuk membantu ayahnya. Menurutnya, dukungan terhadap dirinya akan memacu semangat untuk terus mempromosikan es krim buatan ayahnya . Noor Syamimi mulai menjual es krim saat duduk di sekolah menegah pertama hingga saat ini. Noor Syamimi mengatakan ayahnya telah membesarkannya dan menyekolahkannya sampai perguruan tinggi dengan berdagang es krim. Karena  itu, ia ingin membantu ayahnya untuk mengembangkan bisnis tersebut. . Kasih komentar positif dong✍️👇 . Klik Like ❤ & TAG 3 orang temanmu @.. . ___________ . . . . . . . . #ceramah  #tausiyah  #hijrah  #motivasi  #inspirasi  #parenting  #jilbab  #bestseller  #hidayah  #bunda  #muslimah  #paytren  #hijab  #dakwah  #kekinian  #endorse  #jomblo  #baper  #cinta  #viral  #tutorialhijab  #nasihat  #ppmurah  #paidpromote  #unik  #sahabatsurga  #pp 
All our experiences positive and negative are valuable - if we listen to them they can help us become better parents, better partners, better friends, better people.
.
.
.
#quotes #quoteoftheday #itscooltobekind #parenting #parentingquotes #sandyfeetaustralia #letkidsbekids
Last night we grabbed dinner and saw a movie with friends.😊 Tonight she's fast asleep with a fever.😪 #Motherhood is for real, my friends. You never know what's going to come your way, but if you can try to keep smiling throughout you'll be okay. #keepinitreal #365feministselfie #motherhoodselfie #parenting #solomom #whoiam #myheartoutsidemybody 💙💜
5hari lagi berakhirrr mudah2an hokiii hohohoho dpt stroller @hybridstroller.id  dari giveawaynya @cinfung mudah2an beneran dpt kwkwk berdoa saja 5 hari lgi.! Stroller yg bnyk bgt keuntungannya :: - warnanya, designnya, bahannya bikin jatuh cinta bangeet pasti ank betah bgt duduknya.. secara ankku paling ga suka bgt pake stroller.. tp pas kmren ke willow dia nyoba semangat bgt.! - cabin size.! Ini dia yang paling di cari jd kl kmna mana biar cm bedua sm ank ga rempong mesti angkt2 bagasi ahahhaha..
Beratnya cm 7kg trs dpt tasnya lagi.!
- ga di ragukan lagi yaa pastinya stoller ini sih kuat dan stabil bgt jd taro barang ga tkt deh miring2 trs bs smp 30jg lg hhohoo
- posisinya bisa sesuai yang di mau, mau tdr bner bner lurus atau mau gmna aja bisa.. buat ank ud besaran ataupun baby bisa, jd ank bisa jj sambl tdr deh kl cape.! Daripada gendong kan ya ahhaha - buka tutupnya.! Thats point.! Pny stroller kl buka tutupnya rempong tu males bgt, sdangkan @hybridstroller.id ini gampang bgt satu tangan juga bisa, omgg jd pngn bget.!
- canopynya UV protection dan hampir full nutup stroller kita jg bisa lihat dr zipper atas buat tengok2 baby hhoho
- rem nya jg gampang, tinggal injek aja deh ceklek! Jadi and aman pasti no goyang2..
- eits.! Dpt garansi lhoo sampe 1th.. duhh pengen pake banget banget.. mudah mudahan bisa menanggg.!! Please be nice bs buat kado natal arron :)
Aminnn.!!!
Yukkk ikutan GA nya buruan.!
#hybrid #hybridxcinfung #hybridcabi #hybridstroller #hybridfair #hybridcurve #stroller #silvergrey #strollerbayi #babystroller #barangbayi #peralatanbayi #parenting #keretadorongbayi #beststroller #ukstroller #babystuff #premiumbabystuff #family #giveawayhybrid #hybridxcinfung 
Ikutann hayukkk
@ven.khu @huang_lian93 @yaelfanuel @viviangkirawan @meilinaong
5hari lagi berakhirrr mudah2an hokiii hohohoho dpt stroller @hybridstroller.id dari giveawaynya @cinfung mudah2an beneran dpt kwkwk berdoa saja 5 hari lgi.! Stroller yg bnyk bgt keuntungannya :: - warnanya, designnya, bahannya bikin jatuh cinta bangeet pasti ank betah bgt duduknya.. secara ankku paling ga suka bgt pake stroller.. tp pas kmren ke willow dia nyoba semangat bgt.! - cabin size.! Ini dia yang paling di cari jd kl kmna mana biar cm bedua sm ank ga rempong mesti angkt2 bagasi ahahhaha.. Beratnya cm 7kg trs dpt tasnya lagi.! - ga di ragukan lagi yaa pastinya stoller ini sih kuat dan stabil bgt jd taro barang ga tkt deh miring2 trs bs smp 30jg lg hhohoo - posisinya bisa sesuai yang di mau, mau tdr bner bner lurus atau mau gmna aja bisa.. buat ank ud besaran ataupun baby bisa, jd ank bisa jj sambl tdr deh kl cape.! Daripada gendong kan ya ahhaha - buka tutupnya.! Thats point.! Pny stroller kl buka tutupnya rempong tu males bgt, sdangkan @hybridstroller.id ini gampang bgt satu tangan juga bisa, omgg jd pngn bget.! - canopynya UV protection dan hampir full nutup stroller kita jg bisa lihat dr zipper atas buat tengok2 baby hhoho - rem nya jg gampang, tinggal injek aja deh ceklek! Jadi and aman pasti no goyang2.. - eits.! Dpt garansi lhoo sampe 1th.. duhh pengen pake banget banget.. mudah mudahan bisa menanggg.!! Please be nice bs buat kado natal arron :) Aminnn.!!! Yukkk ikutan GA nya buruan.! #hybrid  #hybridxcinfung  #hybridcabi  #hybridstroller  #hybridfair  #hybridcurve  #stroller  #silvergrey  #strollerbayi  #babystroller  #barangbayi  #peralatanbayi  #parenting  #keretadorongbayi  #beststroller  #ukstroller  #babystuff  #premiumbabystuff  #family  #giveawayhybrid  #hybridxcinfung  Ikutann hayukkk @ven.khu @huang_lian93 @yaelfanuel @viviangkirawan @meilinaong
podobno #ciezkojestlekkozyc, prawda to @zaneta.banaskiewicz ?:))) they say it's tough to live easy. #ohwell we're doing our best anyway!

#backpackerlife #backpacking #instakid #instakids #travel #cambodia
last one from the #beach. or next to the last one;)))
#kidstravel #kid #kids #parents #parenting #mom #daughter #dad #mama #tata #dziecko #rodzice #rodzina #southeastasia #beautifulseasia #backpacks #island #paradise #asia
#family #familytravel
podobno #ciezkojestlekkozyc , prawda to @zaneta.banaskiewicz ?:))) they say it's tough to live easy. #ohwell  we're doing our best anyway! #backpackerlife  #backpacking  #instakid  #instakids  #travel  #cambodia  last one from the #beach . or next to the last one;))) #kidstravel  #kid  #kids  #parents  #parenting  #mom  #daughter  #dad  #mama  #tata  #dziecko  #rodzice  #rodzina  #southeastasia  #beautifulseasia  #backpacks  #island  #paradise  #asia  #family  #familytravel 
Masya Allah...
.
Wanita berusia 22 tahun tersebut tercatat sebagai mahasiswa jurusan Biologi di Universitas Putra Malaysia (UPM). Mahasiswa cantik ini rela berjualan es krim keliling untuk membantu ayahnya.

Menurutnya, dukungan terhadap dirinya akan memacu semangat untuk terus mempromosikan es krim buatan ayahnya .

Noor Syamimi mulai menjual es krim saat duduk di sekolah menegah pertama hingga saat ini. Noor Syamimi mengatakan ayahnya telah membesarkannya dan menyekolahkannya sampai perguruan tinggi dengan berdagang es krim. Karena  itu, ia ingin membantu ayahnya untuk mengembangkan bisnis tersebut.
.
Kasih komentar positif dong✍️👇
.

Klik  Like ❤ & TAG 3 orang temanmu @..
.

___________
.
.
.
.
.
.
.
.
#ceramah #tausiyah #hijrah #motivasi #inspirasi #parenting #jilbab #bestseller #hidayah #bunda #muslimah #paytren #hijab #dakwah #kekinian #endorse #jomblo #baper #cinta #viral  #tutorialhijab  #nasihat #ppmurah #paidpromote #unik  #sahabatsurga #pp
Masya Allah... . Wanita berusia 22 tahun tersebut tercatat sebagai mahasiswa jurusan Biologi di Universitas Putra Malaysia (UPM). Mahasiswa cantik ini rela berjualan es krim keliling untuk membantu ayahnya. Menurutnya, dukungan terhadap dirinya akan memacu semangat untuk terus mempromosikan es krim buatan ayahnya . Noor Syamimi mulai menjual es krim saat duduk di sekolah menegah pertama hingga saat ini. Noor Syamimi mengatakan ayahnya telah membesarkannya dan menyekolahkannya sampai perguruan tinggi dengan berdagang es krim. Karena  itu, ia ingin membantu ayahnya untuk mengembangkan bisnis tersebut. . Kasih komentar positif dong✍️👇 . Klik Like ❤ & TAG 3 orang temanmu @.. . ___________ . . . . . . . . #ceramah  #tausiyah  #hijrah  #motivasi  #inspirasi  #parenting  #jilbab  #bestseller  #hidayah  #bunda  #muslimah  #paytren  #hijab  #dakwah  #kekinian  #endorse  #jomblo  #baper  #cinta  #viral  #tutorialhijab  #nasihat  #ppmurah  #paidpromote  #unik  #sahabatsurga  #pp 
“I feel like love is getting given to me. It is nice to be loved. I feel like I am loved. It is nice to have friends.” #specialtime #handinhand  #parenting it’s all about the #love ❤️💜💖
“I feel like love is getting given to me. It is nice to be loved. I feel like I am loved. It is nice to have friends.” #specialtime  #handinhand  #parenting  it’s all about the #love  ❤️💜💖
The disparity between a boy and a girl became clear as crystal when you have children, Especially when you have both. While the girls were having a shopping spree leaving me and mike fending for ourselves inside a newly opened retail store, Michael was flinging himself into shooting everyone in the store with a couple of "clothes hanger now converted police rifles" as if it was bandit territory. My apology for the families of those those who got caught in the crossfire..FYI the store is still intact and no clothes hangers are harmed during the crossfire.
•
•
#theycostmeanarmandaleg#kidsthesedays#nohangersharmed#butonedadsharmed#dadlife#fromrichestorags#girlscanreallyshop
•
•
•
#fatherhood #motherhood #momslife #kidsphotography #motherhoodunplugged #instadad #dadsofinstagram #cutekidsclub #instafamily #familylife #kidlife #fatherson #instakids#bloggerlife #instamoms#familygoals #😂#fatherandsoninstadaily #fatherdaughtertime#instagramkids#cutekids#parenting#fatherson#dailyparenting
The disparity between a boy and a girl became clear as crystal when you have children, Especially when you have both. While the girls were having a shopping spree leaving me and mike fending for ourselves inside a newly opened retail store, Michael was flinging himself into shooting everyone in the store with a couple of "clothes hanger now converted police rifles" as if it was bandit territory. My apology for the families of those those who got caught in the crossfire..FYI the store is still intact and no clothes hangers are harmed during the crossfire. • • #theycostmeanarmandaleg #kidsthesedays #nohangersharmed #butonedadsharmed #dadlife #fromrichestorags #girlscanreallyshop  • • • #fatherhood  #motherhood  #momslife  #kidsphotography  #motherhoodunplugged  #instadad  #dadsofinstagram  #cutekidsclub  #instafamily  #familylife  #kidlife  #fatherson  #instakids #bloggerlife  #instamoms #familygoals  #😂#fatherandsoninstadaily  #fatherdaughtertime #instagramkids #cutekids #parenting #fatherson #dailyparenting 
Masya Allah...
.
Wanita berusia 22 tahun tersebut tercatat sebagai mahasiswa jurusan Biologi di Universitas Putra Malaysia (UPM). Mahasiswa cantik ini rela berjualan es krim keliling untuk membantu ayahnya.

Menurutnya, dukungan terhadap dirinya akan memacu semangat untuk terus mempromosikan es krim buatan ayahnya .

Noor Syamimi mulai menjual es krim saat duduk di sekolah menegah pertama hingga saat ini. Noor Syamimi mengatakan ayahnya telah membesarkannya dan menyekolahkannya sampai perguruan tinggi dengan berdagang es krim. Karena  itu, ia ingin membantu ayahnya untuk mengembangkan bisnis tersebut.
.
Kasih komentar positif dong✍️👇
.

Klik  Like ❤ & TAG 3 orang temanmu @..
.

___________
.
.
.
.
.
.
.
.
#ceramah #tausiyah #hijrah #motivasi #inspirasi #parenting #jilbab #bestseller #hidayah #bunda #muslimah #paytren #hijab #dakwah #kekinian #endorse #jomblo #baper #cinta #viral  #tutorialhijab  #nasihat #ppmurah #paidpromote #unik  #sahabatsurga #pp
Masya Allah... . Wanita berusia 22 tahun tersebut tercatat sebagai mahasiswa jurusan Biologi di Universitas Putra Malaysia (UPM). Mahasiswa cantik ini rela berjualan es krim keliling untuk membantu ayahnya. Menurutnya, dukungan terhadap dirinya akan memacu semangat untuk terus mempromosikan es krim buatan ayahnya . Noor Syamimi mulai menjual es krim saat duduk di sekolah menegah pertama hingga saat ini. Noor Syamimi mengatakan ayahnya telah membesarkannya dan menyekolahkannya sampai perguruan tinggi dengan berdagang es krim. Karena  itu, ia ingin membantu ayahnya untuk mengembangkan bisnis tersebut. . Kasih komentar positif dong✍️👇 . Klik Like ❤ & TAG 3 orang temanmu @.. . ___________ . . . . . . . . #ceramah  #tausiyah  #hijrah  #motivasi  #inspirasi  #parenting  #jilbab  #bestseller  #hidayah  #bunda  #muslimah  #paytren  #hijab  #dakwah  #kekinian  #endorse  #jomblo  #baper  #cinta  #viral  #tutorialhijab  #nasihat  #ppmurah  #paidpromote  #unik  #sahabatsurga  #pp 
What brings a spark of joy to your day? 💛 I love my cards and clearly Maya does too 😂 How do you create MORE joy in your day? #motherhood #entrepreneur #parenting #mompreneur #mayastent #angeltherapy #oraclecards #intuition #doreenvirtue #theuniversehasyourback #sacredgeometry #chakras #healing #essentialoils #doterra #tiredmama #sleepdeprivation #lightworker
Did you know hypnotherapy treatment is an effective treatment for infertility?

https://www.storkotc.com/blog/mind-over-matter-hypnosis-and-fertility/

If you or someone you love is seeking hypnotherapy, contact our office at 631-882-7956 for a free phone consultation. 
Beata Harrison/LMSW,CAMS II (court certified clinical anger management), CHt, Reiki & Anra Practitioner, C.MI has created the Helping Hearts, Helping Homes program. 
#HypnotherapyTreatment #Infertility #pregnancy #pregnant #parenting #parents #family #miscarriage #infantloss #loss #grief #pregnancyloss #pain #depression #heartbroken #baby #miracle #babyloss #grievingmother #support #childgrief #infertilityawareness #CounselorInRiverheadNY #HypnotherapyInRiverheadNY #TherapistInRiverheadNY #TherapyInRonkonkomaNY #BeataHarrisonRonkonkomaNYHypnotherapy #BeataHarrisonRiverheadNYHypnotherapy #BeataHarrisonRiverheadNYHypnotherapist #BeataHarrisonRonkonkomaNYHypnotherapist

We love to hear from you!  Tell us what you think about our article.  Like or comment on our pages.  Thank you!
Did you know hypnotherapy treatment is an effective treatment for infertility? https://www.storkotc.com/blog/mind-over-matter-hypnosis-and-fertility/ If you or someone you love is seeking hypnotherapy, contact our office at 631-882-7956 for a free phone consultation. Beata Harrison/LMSW,CAMS II (court certified clinical anger management), CHt, Reiki & Anra Practitioner, C.MI has created the Helping Hearts, Helping Homes program. #HypnotherapyTreatment  #Infertility  #pregnancy  #pregnant  #parenting  #parents  #family  #miscarriage  #infantloss  #loss  #grief  #pregnancyloss  #pain  #depression  #heartbroken  #baby  #miracle  #babyloss  #grievingmother  #support  #childgrief  #infertilityawareness  #CounselorInRiverheadNY  #HypnotherapyInRiverheadNY  #TherapistInRiverheadNY  #TherapyInRonkonkomaNY  #BeataHarrisonRonkonkomaNYHypnotherapy  #BeataHarrisonRiverheadNYHypnotherapy  #BeataHarrisonRiverheadNYHypnotherapist  #BeataHarrisonRonkonkomaNYHypnotherapist  We love to hear from you! Tell us what you think about our article. Like or comment on our pages. Thank you!
Getting ready for our buckeye baby #babyhemminger เข้าคอร์สพร้อมกับคุณพ่อมือใหม่ คนนี้ต้องเทรนเยอะๆเลย งานหนักแน่ๆ 😘😘#parenting #31weekspregnancy
Getting ready for our buckeye baby #babyhemminger  เข้าคอร์สพร้อมกับคุณพ่อมือใหม่ คนนี้ต้องเทรนเยอะๆเลย งานหนักแน่ๆ 😘😘#parenting  #31weekspregnancy 
“You're The Average Of The Five People You Spend The Most Time With.” -Jim Rohn 🤔😂 #babyontheway #tuesdaynights
I made a time accountability clock for the littles tonight. I'm working on revamping our command center and helping the kids be more self sufficient. I'll post the entire wall once I'm finished. I bought a few things tonight that I'm hoping will help us stay on track after school and stay productive. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#planner #plannerlove #planneraddict #plannerlife #bujo #mysparrow #chicsparrow #travelersnotebookcommunity #bulletjournalcommunity #plannermom #studentplanner #bulletjournal #bujojunkies #bulletjournallove #mom #momof4 #momlife #moleskine #plannerobsession #bujospread #bujoinspo #organized #homemanagement #homeexecutive #startthemyoung #parenting
I made a time accountability clock for the littles tonight. I'm working on revamping our command center and helping the kids be more self sufficient. I'll post the entire wall once I'm finished. I bought a few things tonight that I'm hoping will help us stay on track after school and stay productive. . . . . . . . . . . #planner  #plannerlove  #planneraddict  #plannerlife  #bujo  #mysparrow  #chicsparrow  #travelersnotebookcommunity  #bulletjournalcommunity  #plannermom  #studentplanner  #bulletjournal  #bujojunkies  #bulletjournallove  #mom  #momof4  #momlife  #moleskine  #plannerobsession  #bujospread  #bujoinspo  #organized  #homemanagement  #homeexecutive  #startthemyoung  #parenting 
After months of waiting and debating we finally know #prouddaddy #daddy ##daddysboy ##parents #parenting #genderreveal #family #familyfirst #familylife #proud #myworld #myworld #life
if there's something inside that you wanna say, say it out loud it'll be okay, i will be your light/sometimes it turns into a long day and you just need a song you love and something that holds a good memory so you can appreciate looking at it
.
.
.
#hooverdam #bouldercity #engineering #nevada #arizona #mentallyexhausted #momlife #parenting #lyrics #drytherain #thebetaband
How many times you remind your kids that the stars are the limit? ✨ How many times you allow yourself to dream big? 🤔#mommylife
How many times you remind your kids that the stars are the limit? ✨ How many times you allow yourself to dream big? 🤔#mommylife 
👣 Today on my babes feet 👣: #thieves to kill germs and #lavender to sooth the soul. Also because lavender is my fave 🌱
👣 Today on my babes feet 👣: #thieves  to kill germs and #lavender  to sooth the soul. Also because lavender is my fave 🌱
Girls have their Christmas lists already made...(sigh) so soon..! N it's coming up fast! Now I know how my parents felt around Christmas time..😓 #kids #christmaslist #begood #whew #parenting #alreadymade #overwhelming #lol #seewhathappens #moomoo #choompy #wants #needs #children
She only slept well wearing a sleeping pod for the first month at home. #baby #1weekold #cutebaby #mummy #daddy #daddysgirl #motherlove #newmom #newborn #parents #parenting #motherlove #sleepingbaby
Happy hump day!!! Have you practiced a little peace love and gratitude today?? If not mid week reminder that no matter how busy or stressed you are with work, life, parenting, find some peace tonight doing something quiet to rejuvenate yourself, love the life you've been given it's the only one you'll ever get so enjoy every second and gratitude the most important thing to practise, you have your health you are living and breathing be grateful for that alone if you can't be grateful for anything else be grateful for that! ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ #humpday #instagood #health #happiness #fitness #living #lifestyle #mum #parenting #life #happiness #whole #balance #beyou #bodypositive #centred #mindset #love #nourish
Happy hump day!!! Have you practiced a little peace love and gratitude today?? If not mid week reminder that no matter how busy or stressed you are with work, life, parenting, find some peace tonight doing something quiet to rejuvenate yourself, love the life you've been given it's the only one you'll ever get so enjoy every second and gratitude the most important thing to practise, you have your health you are living and breathing be grateful for that alone if you can't be grateful for anything else be grateful for that! ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ #humpday  #instagood  #health  #happiness  #fitness  #living  #lifestyle  #mum  #parenting  #life  #happiness  #whole  #balance  #beyou  #bodypositive  #centred  #mindset  #love  #nourish 
While we are talking about my children being amazing human beings...oh wait, that’s just me talking about that. 🤷🏼‍♂️
Cub looooovvvvvveeeessssss when Bub does his make up. He sits still and follows directions. He wants to be such a big kid when Bub does his makeup. And guess what! He’s so freaking handsome, cute, ridiculous all decked out. 
Make up, jumping in puddles, making mud pies, eating with their hands, a need to touch everything, a desire to be hugged a LOT, wanting to go outside barefoot even when it’s freezing, pulling, stretching, beating on pots and pans or the table...it’s allllll the same. Kids explore the world tactilely. They need to experience it through touch. 
Cub sees mom and Bub and Cupcake wear make up and he wants to act like a big kid. Bug sees that both grandmas and great grandma have “pretty” things and she needs to touch these delicate treasures and collect her own. 
I don’t think my son is going to grow up to be a drag queen and I don’t think my daughter will grow up to be a jewelry thief. I mean if they do, they do but it won’t be because they wore make up or enjoyed grandma’s pretty things. 
What’s are your plans for Thanksgiving? Answer in emojis!
Mine: 👨‍👩‍👧‍👦🥔🦃🥧📸🛌✡️
#dad #dadlife #parenting #boyswearmakeup #chillout #fierce #papabear #aboyandhiskippah #jewishfamily #imstillsick #lovemywife #bub #cub #bug #cupcake #notthosearenttheirnames #queerparenting #jewishparenting #gaydads #lesbianmoms
While we are talking about my children being amazing human beings...oh wait, that’s just me talking about that. 🤷🏼‍♂️ Cub looooovvvvvveeeessssss when Bub does his make up. He sits still and follows directions. He wants to be such a big kid when Bub does his makeup. And guess what! He’s so freaking handsome, cute, ridiculous all decked out. Make up, jumping in puddles, making mud pies, eating with their hands, a need to touch everything, a desire to be hugged a LOT, wanting to go outside barefoot even when it’s freezing, pulling, stretching, beating on pots and pans or the table...it’s allllll the same. Kids explore the world tactilely. They need to experience it through touch. Cub sees mom and Bub and Cupcake wear make up and he wants to act like a big kid. Bug sees that both grandmas and great grandma have “pretty” things and she needs to touch these delicate treasures and collect her own. I don’t think my son is going to grow up to be a drag queen and I don’t think my daughter will grow up to be a jewelry thief. I mean if they do, they do but it won’t be because they wore make up or enjoyed grandma’s pretty things. What’s are your plans for Thanksgiving? Answer in emojis! Mine: 👨‍👩‍👧‍👦🥔🦃🥧📸🛌✡️ #dad  #dadlife  #parenting  #boyswearmakeup  #chillout  #fierce  #papabear  #aboyandhiskippah  #jewishfamily  #imstillsick  #lovemywife  #bub  #cub  #bug  #cupcake  #notthosearenttheirnames  #queerparenting  #jewishparenting  #gaydads  #lesbianmoms 
Hafizah Junior Diskon 50%
.
.
.
.

Udah mau akhir bulan nih, udah daftar arisan belum? 
Ini promo keren banget Mak...
Order Hafiz Talking Doll Bilingual bisa tebus murah Hafizah Junior, 
hanya dengan menambah 300ribu saja Lho, Harga Aslinya satu Hafizah Junior itu 600Ribu Mak 😍😍😍 Masih kurang keren apalagi?
Promo nya ini tidak hanya utk order cash tapi bisa arisan juga.
Ga usah nunggu besok, 
keburu bln depan Hafizah junior udh normal lagi harganya Mak... #hafizdoll #hafizahjunior #maidanedukasi #hafizhafizahdoll #melatihhafalananak #mainanislami #wowbalita #melatihkecerdasananak #hafizdolljunior #hafizahdoll #parenting #orangtuahebat
Hafizah Junior Diskon 50% . . . . Udah mau akhir bulan nih, udah daftar arisan belum? Ini promo keren banget Mak... Order Hafiz Talking Doll Bilingual bisa tebus murah Hafizah Junior, hanya dengan menambah 300ribu saja Lho, Harga Aslinya satu Hafizah Junior itu 600Ribu Mak 😍😍😍 Masih kurang keren apalagi? Promo nya ini tidak hanya utk order cash tapi bisa arisan juga. Ga usah nunggu besok, keburu bln depan Hafizah junior udh normal lagi harganya Mak... #hafizdoll  #hafizahjunior  #maidanedukasi  #hafizhafizahdoll  #melatihhafalananak  #mainanislami  #wowbalita  #melatihkecerdasananak  #hafizdolljunior  #hafizahdoll  #parenting  #orangtuahebat 
#faithandfashion show 2017 with my girls🤗 Can you guys believe #littlemissmadelyn is already 5 months old 😊😭
After just three days of sleep training, both my babies slept 12 hours long and the best thing was that I was able to comfort them! #notcryitout
•
•
•
#newparents #mom #dad #hushbabyhush #sleep #sleepconsultant #baby #momlife #dadlife #parents #toronto #canada #northamerica #blogger #blog #bedtime #routine #sleepconsultant #parenting #newborn #stayhealthy #sleepdeprived #child #healthysleep #motherhood #parenthood #free #mom #sleeptraining
After just three days of sleep training, both my babies slept 12 hours long and the best thing was that I was able to comfort them! #notcryitout  • • • #newparents  #mom  #dad  #hushbabyhush  #sleep  #sleepconsultant  #baby  #momlife  #dadlife  #parents  #toronto  #canada  #northamerica  #blogger  #blog  #bedtime  #routine  #sleepconsultant  #parenting  #newborn  #stayhealthy  #sleepdeprived  #child  #healthysleep  #motherhood  #parenthood  #free  #mom  #sleeptraining 
Check out the newest #FriendshipNinjas from tonight’s workshops in Calgary 🇨🇦 at the beautiful @renertschool! Fun Fact: Our Licensed Presenter, @taniaodawg, used to be a doula and one of her ‘babies’ was in the crowd tonight. She said, “Such a cool night!! Very cool to have seen the little girl being born and now teaching her about friendships!!” How amazing is that!?! 😍🤩#urstrong #friendship #RelationshipsAreEverything #socialemotionallearning #SEL #wellbeing #PosEd #PosPsych #teachersofinstagram #teachersfollowteachers #parenting #mommyblogger #socialskills #teachsocialskills #mentalhealth #bullyingprevention #antibullying #wellness #emotionalhealth #edchat #health
Check out the newest #FriendshipNinjas  from tonight’s workshops in Calgary 🇨🇦 at the beautiful @renertschool! Fun Fact: Our Licensed Presenter, @taniaodawg, used to be a doula and one of her ‘babies’ was in the crowd tonight. She said, “Such a cool night!! Very cool to have seen the little girl being born and now teaching her about friendships!!” How amazing is that!?! 😍🤩#urstrong  #friendship  #RelationshipsAreEverything  #socialemotionallearning  #SEL  #wellbeing  #PosEd  #PosPsych  #teachersofinstagram  #teachersfollowteachers  #parenting  #mommyblogger  #socialskills  #teachsocialskills  #mentalhealth  #bullyingprevention  #antibullying  #wellness  #emotionalhealth  #edchat  #health 
Happy birthday to my mom and best friend! 💕 You da best! 👸🏻😘 She is so happy 😍
Happy birthday to my mom and best friend! 💕 You da best! 👸🏻😘 She is so happy 😍
Untuk orang tua , Stop meralat kesalahan dan berikan pujian atas proses yang telah berhasil dilakukan 😊 hargai setiap hal positif yang dilakukan anak yah 😘 #parenting #ibu #anak #anakjajan
Untuk orang tua , Stop meralat kesalahan dan berikan pujian atas proses yang telah berhasil dilakukan 😊 hargai setiap hal positif yang dilakukan anak yah 😘 #parenting  #ibu  #anak  #anakjajan 
Woww ada giveaway hybrid...mata mommy langsung berbinar binar secara hybrid modelnya kids jaman now banget...mau tau sial hybrid
1. Aq kan g punya nanny atau mbak...aq punya 2 anak mom..laki n perempuan nah yang jaga itu papa aq secara papa kan orang laki nah sudah tua juga tapi papa jago banget jaga anak..papa sudah pensiun..liat stroller ini jadi incaran karena pas liat wow beratnya cuma 7 kg..jadi buat papa aq yang jaga anak anak aq kan pas banget...enteng...bisa muat kabin pesawat lagi....
2. Papa kan jagain anak aq sendirian..mama aq masih aktif kerja..jadi papa jagain sendirian...stroller hybrid ini pas banget soalnya mudah dibuka n bisa dilipat 1 tangan pas banget buat kebutuhan👍👍👍
3. Secara papa kan laki ya jaga anak kan ribet ya mom stroller hybrid ini ada bumper untuk pegangan jadi anak berasa nyaman..so tugas akungnya jadi lebih mudah
4.Tempat duduknya bisa diatur...sooo buat papa yang sendirian jaga anak ini recomabded banget dah...jadi bisa jagain anak ma bisa kerjain tugas yang lain...soalnya tempat duduknya kan bisa diatir mom...
5.Ada canopy uv protection jadi kelindung dari matahari..so papa aq kalo mau jemput anak pertamaku suka nitip anakku kerumah tante secara rumahnya diblok sebelah jadi kan panas panas tuhh klo pake hyprid jadi aman kelindung dehhh
6.Suspensi 4 rodanya bisa berputar 360• so pasti mantap bingitss kan secara papaku sudah sepuh jadi enak banget papa bisa dorong stroller ini dengan aman...bisa lewat jalan lurus atau kelokan atau kadang ada polisi tidur jadi g kawatir kan rodanya ada suspensinya...jadi g kawatir lagi...hopee banget bisa dapet ini stroller mempermudah papa aq jagain anak aq😘😍😍
#hybridcabi#hybridstroller #hybridfair #hybrid#hybridcurve#stroller#silvergrey#strollerbayi #babystroller #barangbayi #peralatan bayi #parenting #kereta dorong bayi #beststroller #ukstroller # baby stuff#premiumbabystuff#family#giveaway hybrid# hybridxcinfung
Woww ada giveaway hybrid...mata mommy langsung berbinar binar secara hybrid modelnya kids jaman now banget...mau tau sial hybrid 1. Aq kan g punya nanny atau mbak...aq punya 2 anak mom..laki n perempuan nah yang jaga itu papa aq secara papa kan orang laki nah sudah tua juga tapi papa jago banget jaga anak..papa sudah pensiun..liat stroller ini jadi incaran karena pas liat wow beratnya cuma 7 kg..jadi buat papa aq yang jaga anak anak aq kan pas banget...enteng...bisa muat kabin pesawat lagi.... 2. Papa kan jagain anak aq sendirian..mama aq masih aktif kerja..jadi papa jagain sendirian...stroller hybrid ini pas banget soalnya mudah dibuka n bisa dilipat 1 tangan pas banget buat kebutuhan👍👍👍 3. Secara papa kan laki ya jaga anak kan ribet ya mom stroller hybrid ini ada bumper untuk pegangan jadi anak berasa nyaman..so tugas akungnya jadi lebih mudah 4.Tempat duduknya bisa diatur...sooo buat papa yang sendirian jaga anak ini recomabded banget dah...jadi bisa jagain anak ma bisa kerjain tugas yang lain...soalnya tempat duduknya kan bisa diatir mom... 5.Ada canopy uv protection jadi kelindung dari matahari..so papa aq kalo mau jemput anak pertamaku suka nitip anakku kerumah tante secara rumahnya diblok sebelah jadi kan panas panas tuhh klo pake hyprid jadi aman kelindung dehhh 6.Suspensi 4 rodanya bisa berputar 360• so pasti mantap bingitss kan secara papaku sudah sepuh jadi enak banget papa bisa dorong stroller ini dengan aman...bisa lewat jalan lurus atau kelokan atau kadang ada polisi tidur jadi g kawatir kan rodanya ada suspensinya...jadi g kawatir lagi...hopee banget bisa dapet ini stroller mempermudah papa aq jagain anak aq😘😍😍 #hybridcabi #hybridstroller  #hybridfair  #hybrid #hybridcurve #stroller #silvergrey #strollerbayi  #babystroller  #barangbayi  #peralatan  bayi #parenting  #kereta  dorong bayi #beststroller  #ukstroller  # baby stuff#premiumbabystuff #family #giveaway  hybrid# hybridxcinfung
Morning.... 🌞

Fitrah seorang anak adalah senang bermain. .
Aktifitas bermain sangat lekat dengan keseharian anak-anak. Bahkan sampai ada yang menyebutkan bahwa dunia anak adalah dunia bermain. .
Selain menimbulkan efek menyenangkan pada diri anak, ternyata aktivitas bermain ada buanyaaakkkk sekali manfaat yang bisa diperoleh. .
.
Apa saja manfaat bermain? ❤ Melatih kemampuan fisik dan motorik ❤ Mematangkan emosi dan mengasah keterampilan sosial ❤ Memperlancar komunikasi ❤ Mengembangkan kognisinya 
Jadiiii..bermain adalah aktivitas yang bisa dilakukan dimana saja, kapan saja, dengan siapa saja, daaan menggunakan apa saja yang ada disekitar. .
.
.
Terus, saat anaknya main, orangtua ngapain dong? ~ikutan mainlah kalo sayaah 😂
.
Peran orang tua juga sangaattt penting lho dalam kegiatan bermain anak. Salah satunya adalah peran pendampingan. .
Peran pendampingan ini bisa dilakukan dengan merangsang anak untuk mengoptimalkan fungsi permainan terhadap aspek perkembangannya. 
Ingeett ya pak,Bu... No intervensi disini 😎
Karena tugas kita adalah sebagai pendamping dan pengarah. 
Jadiiii, yang perlu digarisbawahi disini adalah, jadilah teman dan ikutlah terlibat aktif dalam aktifitas permainan anak, tanpa mendominasi! 
Berilah respon dan apresiasi positif kepada anak untuk setiap hasil karyanya serta jadilah motivator sejati pada saat anak terlihat kesulitan dalam menyelesaikan permainannya. 🚵🏈🎯🎾🏀⚽⚾
.
.
.
Salam Rabu Seru! 
Yuuuk...main bersama buah hatimu ❤

#bermain #bermaindirumah #bonding #rabuseru #fitrahanak #aktifitasanak #mainbersama #parenting
Morning.... 🌞 Fitrah seorang anak adalah senang bermain. . Aktifitas bermain sangat lekat dengan keseharian anak-anak. Bahkan sampai ada yang menyebutkan bahwa dunia anak adalah dunia bermain. . Selain menimbulkan efek menyenangkan pada diri anak, ternyata aktivitas bermain ada buanyaaakkkk sekali manfaat yang bisa diperoleh. . . Apa saja manfaat bermain? ❤ Melatih kemampuan fisik dan motorik ❤ Mematangkan emosi dan mengasah keterampilan sosial ❤ Memperlancar komunikasi ❤ Mengembangkan kognisinya Jadiiii..bermain adalah aktivitas yang bisa dilakukan dimana saja, kapan saja, dengan siapa saja, daaan menggunakan apa saja yang ada disekitar. . . . Terus, saat anaknya main, orangtua ngapain dong? ~ikutan mainlah kalo sayaah 😂 . Peran orang tua juga sangaattt penting lho dalam kegiatan bermain anak. Salah satunya adalah peran pendampingan. . Peran pendampingan ini bisa dilakukan dengan merangsang anak untuk mengoptimalkan fungsi permainan terhadap aspek perkembangannya. Ingeett ya pak,Bu... No intervensi disini 😎 Karena tugas kita adalah sebagai pendamping dan pengarah. Jadiiii, yang perlu digarisbawahi disini adalah, jadilah teman dan ikutlah terlibat aktif dalam aktifitas permainan anak, tanpa mendominasi! Berilah respon dan apresiasi positif kepada anak untuk setiap hasil karyanya serta jadilah motivator sejati pada saat anak terlihat kesulitan dalam menyelesaikan permainannya. 🚵🏈🎯🎾🏀⚽⚾ . . . Salam Rabu Seru! Yuuuk...main bersama buah hatimu ❤ #bermain  #bermaindirumah  #bonding  #rabuseru  #fitrahanak  #aktifitasanak  #mainbersama  #parenting 
In my next blog post, I will be talking about the required amount of sleep your child needs. Stay tuned!
•
•
•
#newparents #mom #dad #hushbabyhush #sleep #sleepconsultant #baby #momlife #dadlife #parents #toronto #canada #northamerica #blogger #blog #bedtime #routine #sleepconsultant #parenting #newborn #stayhealthy #sleepdeprived #child #healthysleep #motherhood #parenthood #free #mom #sleeptraining
Reason why Im no where to be found Tuesday’s Night!!! 😅😅
Dinner ✅
Homework ✅
Movies/Books ✅
And just for the record... I dont plan on changing it.
I think thats why I Love Mondays... Because I know that my next day its Quality Time with this crazy kids! 
Good Night!
(Ohhh we need a new photoshoot, anyone?)
#Family #QualityTime #Love #Life #TheLittleThings #BeTheChange #Vibes #PreciousMoments #Blessed #VaneAndRome #Daughter #Son #Familia #Parenting #DinnerTime #CrazyMoments #Abundance #Home #HomeSweetHome
Reason why Im no where to be found Tuesday’s Night!!! 😅😅 Dinner ✅ Homework ✅ Movies/Books ✅ And just for the record... I dont plan on changing it. I think thats why I Love Mondays... Because I know that my next day its Quality Time with this crazy kids! Good Night! (Ohhh we need a new photoshoot, anyone?) #Family  #QualityTime  #Love  #Life  #TheLittleThings  #BeTheChange  #Vibes  #PreciousMoments  #Blessed  #VaneAndRome  #Daughter  #Son  #Familia  #Parenting  #DinnerTime  #CrazyMoments  #Abundance  #Home  #HomeSweetHome 
The first and last picture with Oreo ferret. Unfortunately, we had to put him down the next day. He had cancer on his major organs. He was completely symptom free till the last week, so it was too late to do anything by than. He helped me stay sane during the baby's 11 week hospital stay. He was my baby for his 4 years long life. I will love him forever and miss him like crazy. #baby #1weekold #cutebaby #mummy #daddy #daddysgirl #motherlove #newmom #newborn #parents #parenting #motherlove #sleepingbaby #rip #bestfriend #pets #ferret #ferretlove
The first and last picture with Oreo ferret. Unfortunately, we had to put him down the next day. He had cancer on his major organs. He was completely symptom free till the last week, so it was too late to do anything by than. He helped me stay sane during the baby's 11 week hospital stay. He was my baby for his 4 years long life. I will love him forever and miss him like crazy. #baby  #1weekold  #cutebaby  #mummy  #daddy  #daddysgirl  #motherlove  #newmom  #newborn  #parents  #parenting  #motherlove  #sleepingbaby  #rip  #bestfriend  #pets  #ferret  #ferretlove 
God has a victory for us, as believers, with Him. He walks with us through many things in life. We all have something we can’t handle, but that is the point. We are supposed to submit and draw closer to Him. Read the Parenting Pathway article, How God Gave Me More Than I Could Handle Twice. www.parentingpathway.org #pregnancyloss #infantloss #parents #parentingpathway #parenting #support #encouragement
God has a victory for us, as believers, with Him. He walks with us through many things in life. We all have something we can’t handle, but that is the point. We are supposed to submit and draw closer to Him. Read the Parenting Pathway article, How God Gave Me More Than I Could Handle Twice. www.parentingpathway.org #pregnancyloss  #infantloss  #parents  #parentingpathway  #parenting  #support  #encouragement 
Kidz jaman now, menghabiskan 6,5 jam per hari untuk beraktivitas dengan gadget-nya. Anak boys adalah yang paling banyak menghabiskan waktunya,  sekitar 8 jam per hari untuk bermain gadget, sementara anak girls  menghabiskan 3,5 jam perhari. Lamanya paparan sinar biru dari gadget membuat kidz jaman now rentan mengalami kerusakan mata

#kidzjamannow #parenting #eyevit #suplementmata #suplementmateradigital #digital #vitaminmataeradigital
“Did we just become best friends?” “YUP!”
“Did we just become best friends?” “YUP!”
Like and Share if you want this  Twister Game Play Board 
Tag a friend who would love this! 
FREE Shipping Worldwide 
Get it here ---> https://toys4smarties.com/twister-game-play-board/ 
#educationaltoys #educationaltoy #toys4smarties #kidstoys #kidstoysonline #toddlertoys #babytoys #infanttoys #parenting #newborn #toddlers #toddlerlife #toddlersofinstagram #toddlerfun #toddlermom #kidsofinstagram #kidsparty #momlife #mommylife #mommytobe #preschool #preschooler #preschoollife #kidseducation #kidseducationaltoys #momtobe #momtobesoon
Like and Share if you want this Twister Game Play Board Tag a friend who would love this! FREE Shipping Worldwide Get it here ---> https://toys4smarties.com/twister-game-play-board/ #educationaltoys  #educationaltoy  #toys4smarties  #kidstoys  #kidstoysonline  #toddlertoys  #babytoys  #infanttoys  #parenting  #newborn  #toddlers  #toddlerlife  #toddlersofinstagram  #toddlerfun  #toddlermom  #kidsofinstagram  #kidsparty  #momlife  #mommylife  #mommytobe  #preschool  #preschooler  #preschoollife  #kidseducation  #kidseducationaltoys  #momtobe  #momtobesoon 
Little bit of Black and White newborn love!! ♥️
Little bit of Black and White newborn love!! ♥️
When we decided to move to a new school district, about a month ago, I was overwhelmed with the daunting thoughts of Hudson being the “new kid”. I cannot even begin to tell you how many nights I’ve stayed up crying after getting the kids to bed, how many hours I’ve spent having my mom try to reassure me that everything is going to be ok, or how many prayers I’ve faithfully sent up.
•
As a mother, the fear that your sweet “baby” (who happens to be wired a little differently) may not be well received and/or happy in his new school is TERRIFYING💔 It’s so true that once you become a mom, your heart lives within your child. We worry about everything all of the time, much of what we can’t control.
•
There is absolutely NOTHING that makes me happier than seeing my children happy... Look at this smile!!! My little turkey had so much fun during his Thanksgiving Day party at his new school today🧡🦃🧡 He is the most resilient human I’ve ever met✨
.
.
.
#mamazenblogs #kansascityblogger #firstgrade #adhdkids #adhdmom #adhdawareness #anxietyrecovery #knowledgeispower #thiskid #resilience #myheart #momlife #parenting #godisgood #myson
When we decided to move to a new school district, about a month ago, I was overwhelmed with the daunting thoughts of Hudson being the “new kid”. I cannot even begin to tell you how many nights I’ve stayed up crying after getting the kids to bed, how many hours I’ve spent having my mom try to reassure me that everything is going to be ok, or how many prayers I’ve faithfully sent up. • As a mother, the fear that your sweet “baby” (who happens to be wired a little differently) may not be well received and/or happy in his new school is TERRIFYING💔 It’s so true that once you become a mom, your heart lives within your child. We worry about everything all of the time, much of what we can’t control. • There is absolutely NOTHING that makes me happier than seeing my children happy... Look at this smile!!! My little turkey had so much fun during his Thanksgiving Day party at his new school today🧡🦃🧡 He is the most resilient human I’ve ever met✨ . . . #mamazenblogs  #kansascityblogger  #firstgrade  #adhdkids  #adhdmom  #adhdawareness  #anxietyrecovery  #knowledgeispower  #thiskid  #resilience  #myheart  #momlife  #parenting  #godisgood  #myson 
A little fun fact... The purple sea star has five eyes, however none have vision, they only sense light. So Beautiful! .
.
.

#pregcareedmonton #pregnancy #edmonton #yeg #optionscounseling #baby #scared #unplannedpregnancy #pregnancysupport #nojudgment #love #youhavetime #talktosomeone #pregnancycarecentre #informeddecision #options #abortion #openadoption #parenting #choice 
#faith #prayer #christcentered
Power of the #tounge... I have a smart mouth 
Sarcasm comes as easy as saying hello 
Problem is my ‘mouth’ has created a complex in my #son. 
My jokes about ‘MY’ not being good in #Math has created his complex. 
My ‘funny’ is his ‘REAL’ struggle ~ because as a #Mommy I forgot he can’t tell the difference in my #sarcasm & jokes - HE absorbs everything - 
No matter what ~
I’m always his 1st line of offense & defense. 
I forgot I have to speak #LIFE into #HIM even about the smallest details of his world. 
So as we started our extra practice & he’s pissed 😡 because he doesn’t want to ~
I remind myself to post about my shortcomings as #MOM just as I do my #victories.  Not for applause 
So that another #MOM may catch herself, correct herself... (karma) #brownboy needs all the #LOVE
So no, he doesn’t get punished. 
He gets my total #patience, my dedication, my #LOVE & #positivevibes ...Kept it real w/myself... 💯 #dobetter!! 💯💯💯🙏🏾🙌🏾 #Education #Math #teacher #positivity #Faith #prayers #GOD #parenting #reflection #HIM #son #parenting #truth #honesty
Power of the #tounge ... I have a smart mouth Sarcasm comes as easy as saying hello Problem is my ‘mouth’ has created a complex in my #son . My jokes about ‘MY’ not being good in #Math  has created his complex. My ‘funny’ is his ‘REAL’ struggle ~ because as a #Mommy  I forgot he can’t tell the difference in my #sarcasm  & jokes - HE absorbs everything - No matter what ~ I’m always his 1st line of offense & defense. I forgot I have to speak #LIFE  into #HIM  even about the smallest details of his world. So as we started our extra practice & he’s pissed 😡 because he doesn’t want to ~ I remind myself to post about my shortcomings as #MOM  just as I do my #victories . Not for applause So that another #MOM  may catch herself, correct herself... (karma) #brownboy  needs all the #LOVE  So no, he doesn’t get punished. He gets my total #patience , my dedication, my #LOVE  & #positivevibes  ...Kept it real w/myself... 💯 #dobetter !! 💯💯💯🙏🏾🙌🏾 #Education  #Math  #teacher  #positivity  #Faith  #prayers  #GOD  #parenting  #reflection  #HIM  #son  #parenting  #truth  #honesty 
Orangtua adalah role model anak anaknya. Sama, ketika saya masih kecil juga begitu.. apa saja yg dilakukan ibu itu terlihat keren, termasuk meditasi. Ibu saya selalu menyempatkan untuk yoga setiap pagi. Saya mengikuti gerakannya,menyilangkan kaki,menutup mata, dan pastinya menahan tawa 😹😹
Balik lagi,ada yg menganggap kalau role model & mentor itu harus menjadi orang yang sama. Sebenernya gak. Mentor & role model itu dua hal yang sangat berbeda. Memang ada role model yg sekaligus menjadi mentor bagi seseorang. Kesimpulannya role model itu sebuah gambaran ideal yg kita inginkan untuk diri kita di masa depan. 
Sedangkan mentor itu seseorang yg membantu kita secara langsung untuk menghadapi masalah yg ada di hidup kita. Seorang mentor harus mau meluangkan waktunya untuk memberikan masukan kepada kita untuk memahami masalah yg sedang kita hadapi.
*
*
*
*
*
#childhood #me #yoga #meditation #action #boy #handsome #rolemodel #parenting #lifestyle #yolo #relax #follow #cute #motivational #healthylifestyle #fitfam #yogachallenge #igyoga #instayoga #yogaeverywhere #yogalife #yogaeverydamnday #yogapose #yogateacher #yogainspiration #like4like #yogaaddict #spamforspam
Orangtua adalah role model anak anaknya. Sama, ketika saya masih kecil juga begitu.. apa saja yg dilakukan ibu itu terlihat keren, termasuk meditasi. Ibu saya selalu menyempatkan untuk yoga setiap pagi. Saya mengikuti gerakannya,menyilangkan kaki,menutup mata, dan pastinya menahan tawa 😹😹 Balik lagi,ada yg menganggap kalau role model & mentor itu harus menjadi orang yang sama. Sebenernya gak. Mentor & role model itu dua hal yang sangat berbeda. Memang ada role model yg sekaligus menjadi mentor bagi seseorang. Kesimpulannya role model itu sebuah gambaran ideal yg kita inginkan untuk diri kita di masa depan. Sedangkan mentor itu seseorang yg membantu kita secara langsung untuk menghadapi masalah yg ada di hidup kita. Seorang mentor harus mau meluangkan waktunya untuk memberikan masukan kepada kita untuk memahami masalah yg sedang kita hadapi. * * * * * #childhood  #me  #yoga  #meditation  #action  #boy  #handsome  #rolemodel  #parenting  #lifestyle  #yolo  #relax  #follow  #cute  #motivational  #healthylifestyle  #fitfam  #yogachallenge  #igyoga  #instayoga  #yogaeverywhere  #yogalife  #yogaeverydamnday  #yogapose  #yogateacher  #yogainspiration  #like4like  #yogaaddict  #spamforspam 
I love to talk ...#collaborate #communicate #congratulate ..When I spoke to parents and students at the #newkingston #rotaract literacy and numeracy competition finals in September #parenting #motivationalspeaker
Paytren memang tidak memberi janji, tapi Paytren memberi peluang kepada setiap pengguna yang mau terus berusaha. Sudah banyak yang membuktikan. Mendapatkan tambahan penghasilan yang lumayan dari berbisnis Paytren. Syaratnya yang penting punya smartphone dan ada kuota internetnya, Anda sudah bisa berbisnis Paytren. Nggak ribet. Yang penting ada kemauan.
.
.
Pendaftaran Paytren 
Hub : Wa 085815783936 
http:// ashila.sukses.family .
#paytren #StarNetPreneur #peluangbisnis #bisnis #bisnismudah #bisnismurah #fintech #fintechsyariah #bisniscerdas #daftarpaytren #trendingtopic #like4follow #trending #serialnumber #peluangusaha #vespa #foto #fotografi #fotolucu #like4like #viral #viralpost #likeforfollow #ceramah #tausiyah #hijrah #inspirasi #parenting #jilbab  #bunda
Paytren memang tidak memberi janji, tapi Paytren memberi peluang kepada setiap pengguna yang mau terus berusaha. Sudah banyak yang membuktikan. Mendapatkan tambahan penghasilan yang lumayan dari berbisnis Paytren. Syaratnya yang penting punya smartphone dan ada kuota internetnya, Anda sudah bisa berbisnis Paytren. Nggak ribet. Yang penting ada kemauan. . . Pendaftaran Paytren Hub : Wa 085815783936 http:// ashila.sukses.family . #paytren  #StarNetPreneur  #peluangbisnis  #bisnis  #bisnismudah  #bisnismurah  #fintech  #fintechsyariah  #bisniscerdas  #daftarpaytren  #trendingtopic  #like4follow  #trending  #serialnumber  #peluangusaha  #vespa  #foto  #fotografi  #fotolucu  #like4like  #viral  #viralpost  #likeforfollow  #ceramah  #tausiyah  #hijrah  #inspirasi  #parenting  #jilbab  #bunda 
Edyn's tree (AKA the fun tree) is done! #christmas #christmastree #parenting #toddler
Dorky #parents taking selfies while waiting their turn at parent-teacher interview night. .
.
#preschool #parenting #parenthood #mom #dad #momlife #dadlife #selfie #cheese #ourchildisagenius and #anangel