an online Instagram web viewer
  • bazaar.nuz_hidayah
    RESDUNG | MIGRAINE | JERAWAT
    @bazaar.nuz_hidayah

Images by bazaar.nuz_hidayah

Mulut berbau dek resdung teruk kan..
▪▪▪
Jom ikhtiar rawat resdungmu dahulu 💃💃💃 Tekan je link dekat BIO tu ha. Tak payah simpan no dah. 😉
Mulut berbau dek resdung teruk kan.. ▪▪▪ Jom ikhtiar rawat resdungmu dahulu 💃💃💃 Tekan je link dekat BIO tu ha. Tak payah simpan no dah. 😉
MINYAK KELAPA DARA
-
Merupakan minyak yang dikeluarkan dari buah kelapa yang telah cukup matang menggunakan proses khas yg tidak merosakkan struktur asal atau khasiat semulajadi minyak kelapa yg terdapat dalam buah kelapa tersebut. Minyak kelapa yang dara iaitu minyak kelapa dara ini diproses dengan tanpa menggunakan haba ataupun kimia dan minyak kelapa dara menyimpan berbagai khasiat yg tidak diketahui umum.
-
Terdapat kajian keatas minyak kelapa dara yg telah dibuat oleh pakar negara Barat dari awal tahun 1930an. Sebahagian besar kajian telah dilakukan ke atas penduduk di Kepulauan Pasifik yg mana kelapa merupkan sebahagian besar daripada pemakanan harian.Pakar-pakar tersebut telah merumuskan bahawa terdapat suatu kandungan dalam kelapa yang dipanggil lemak tepu yg boleh memberi berbagai kesan positif ke atas kesihatan manusia.Oleh sebab itulah penduduk Kepulauan Pasifik mpunyai kesihatan yg mantap dan mempunyai kadar berat badan dan ketinggian yang begitu baik.Mereka juga didapati tidak mengalami penyakit kronik seperti jantung atau kanser.
-
Apa yg terkandung didalam minyak kelapa dara (VCO) sehinggakan ia boleh digunakan untuk menyembuhkan pelbagai penyakit degeneratif? Pertanyaan ini selalu muncul dalam perbualan seharian. Oleh sebab itu, banyak pihak yg ingin mengkaji untuk meneliti kandungan minyak kelapa dara (VCO).
-!
Daripada hasil beberapa kajian, terbukti minyak kelapa dara (VCO) mempunyai rantai struktur lemak / fatty asid yg kaya dengan ” lauric Oil” yg memberi kebaikan minyak kelapa dara dalam menjaga kesihatan tubuh dan juga sangat berkesan untuk menyembuhkan pelbagai penyakit yg membawa maut, seperti kanser, penyakit jantung, obesiti,dan strok.
-
Selain itu, kandungan antioksidan dalam minyak kelapa dara (VCO) adalah sangat tinggi. Sebut sahaja tokoferol dan betakaroten, ia berfungsi untuk mencegah penuaan dan menjaga keseimbangan tubuh.
MINYAK KELAPA DARA - Merupakan minyak yang dikeluarkan dari buah kelapa yang telah cukup matang menggunakan proses khas yg tidak merosakkan struktur asal atau khasiat semulajadi minyak kelapa yg terdapat dalam buah kelapa tersebut. Minyak kelapa yang dara iaitu minyak kelapa dara ini diproses dengan tanpa menggunakan haba ataupun kimia dan minyak kelapa dara menyimpan berbagai khasiat yg tidak diketahui umum. - Terdapat kajian keatas minyak kelapa dara yg telah dibuat oleh pakar negara Barat dari awal tahun 1930an. Sebahagian besar kajian telah dilakukan ke atas penduduk di Kepulauan Pasifik yg mana kelapa merupkan sebahagian besar daripada pemakanan harian.Pakar-pakar tersebut telah merumuskan bahawa terdapat suatu kandungan dalam kelapa yang dipanggil lemak tepu yg boleh memberi berbagai kesan positif ke atas kesihatan manusia.Oleh sebab itulah penduduk Kepulauan Pasifik mpunyai kesihatan yg mantap dan mempunyai kadar berat badan dan ketinggian yang begitu baik.Mereka juga didapati tidak mengalami penyakit kronik seperti jantung atau kanser. - Apa yg terkandung didalam minyak kelapa dara (VCO) sehinggakan ia boleh digunakan untuk menyembuhkan pelbagai penyakit degeneratif? Pertanyaan ini selalu muncul dalam perbualan seharian. Oleh sebab itu, banyak pihak yg ingin mengkaji untuk meneliti kandungan minyak kelapa dara (VCO). -! Daripada hasil beberapa kajian, terbukti minyak kelapa dara (VCO) mempunyai rantai struktur lemak / fatty asid yg kaya dengan ” lauric Oil” yg memberi kebaikan minyak kelapa dara dalam menjaga kesihatan tubuh dan juga sangat berkesan untuk menyembuhkan pelbagai penyakit yg membawa maut, seperti kanser, penyakit jantung, obesiti,dan strok. - Selain itu, kandungan antioksidan dalam minyak kelapa dara (VCO) adalah sangat tinggi. Sebut sahaja tokoferol dan betakaroten, ia berfungsi untuk mencegah penuaan dan menjaga keseimbangan tubuh.
LIMAU PURUT
.
Limau purut mempunyai khasiat yang tinggi dalam dunia perubatan. -
Mengandungi bahan aktif berubat seperti anti hysteria, anti tumor, pencuci asli, anti septic, anti bacteria dan banyak lagi. -
Limau purut juga digunakan sebagai ramuan ubatan dan juga bahan untuk mandi wap. -
Selain berkesan sebagai penggalak antitumor atau pencegah kanser, limau purut juga boleh digunakan untuk mencuci rambut dan mulut serta boleh membunuh pacat. -
Ekstrak minyak patinya boleh digunakan sebagai aromatherapi, nutraseutikal dan produk penjagaan diri. -
Limau purut juga boleh merawat luka, lebam dan gigitan serangga berbisa serta merangsang perjalanan darah.

#ivmist
#ivmistmujarab 
#ejenivmistdiperlukan
#ubatresdung 
#ubatmigraine 
#ubatselsema 
#ubatgatalgatal
#ubatsakitkepala 
#ubatsenggugut
#ubatsakitgigi 
#ubatsakitlutut
#ubatresdungpalingmujarab
#terapiintagram 
#ebooksaka 
#ebooksaka4 
#ajimaura 
#an17 
#ivmistteamhidayah 
#ivmistjanapendapatan
#sideincome 
#sideincomesurirumah 
#naelofar 
#duck 
#ajl2017 
#bazaarnurhidayah 
#bazaarpaknil
#bazaarmalaysia 
#bazaarpaknilmurah 
#ruangrezekihanania
LIMAU PURUT . Limau purut mempunyai khasiat yang tinggi dalam dunia perubatan. - Mengandungi bahan aktif berubat seperti anti hysteria, anti tumor, pencuci asli, anti septic, anti bacteria dan banyak lagi. - Limau purut juga digunakan sebagai ramuan ubatan dan juga bahan untuk mandi wap. - Selain berkesan sebagai penggalak antitumor atau pencegah kanser, limau purut juga boleh digunakan untuk mencuci rambut dan mulut serta boleh membunuh pacat. - Ekstrak minyak patinya boleh digunakan sebagai aromatherapi, nutraseutikal dan produk penjagaan diri. - Limau purut juga boleh merawat luka, lebam dan gigitan serangga berbisa serta merangsang perjalanan darah. #ivmist  #ivmistmujarab  #ejenivmistdiperlukan  #ubatresdung  #ubatmigraine  #ubatselsema  #ubatgatalgatal  #ubatsakitkepala  #ubatsenggugut  #ubatsakitgigi  #ubatsakitlutut  #ubatresdungpalingmujarab  #terapiintagram  #ebooksaka  #ebooksaka4  #ajimaura  #an17  #ivmistteamhidayah  #ivmistjanapendapatan  #sideincome  #sideincomesurirumah  #naelofar  #duck  #ajl2017  #bazaarnurhidayah  #bazaarpaknil  #bazaarmalaysia  #bazaarpaknilmurah  #ruangrezekihanania 
Nak share tips Kegunaan ivmist sewaktu berpantang
.
. 🔰Sembur pada kepala untuk gantikan param
🔰Sapu dan ratakan pada seluruh badan gantikan pilis.
🔰spray pada air mandian untuk mandian herba InsyaAllah buang angin dan menyegarkan seluruh badan

Cara guna ke atas Bayi 📌Campur dalam air mandian
📌Sapu pada tapak kaki dan perut utk elak kembung 📌Spray pada bantal utk legakan selsema dan batuk
📌Campurkan dgn myk kelapa dara sapu pada seluruh badan untuk kesegaran anak

#ivmist
#ivmistubatresdung
#ivmistpelbagaiguna
#ivmistjanapendapatan
#ivmist1001manfaat
#ivmistviral
#1ivmist1keluarga
#ivmistmurah
#ivmistpromo
#ivmistteamhidayah
#stokisivmist
#stokisivmistkelantan
#stokisivmistkoklanas
#ivmistluckydraw
#penawarmigraine
#penawarsakitsendi
#penawarsakitkepala
#penawarsakitperut
#penawarsenggugut
#penawareczema
#ubatloya
#ubatsakitgigi
#ubatsakitlutut
#ubatlenguhlenguh
#ivmisttemanberpantang
#ivmisttemanibumengandung
#an17
#terapiintagram
Nak share tips Kegunaan ivmist sewaktu berpantang . . 🔰Sembur pada kepala untuk gantikan param 🔰Sapu dan ratakan pada seluruh badan gantikan pilis. 🔰spray pada air mandian untuk mandian herba InsyaAllah buang angin dan menyegarkan seluruh badan Cara guna ke atas Bayi 📌Campur dalam air mandian 📌Sapu pada tapak kaki dan perut utk elak kembung 📌Spray pada bantal utk legakan selsema dan batuk 📌Campurkan dgn myk kelapa dara sapu pada seluruh badan untuk kesegaran anak #ivmist  #ivmistubatresdung  #ivmistpelbagaiguna  #ivmistjanapendapatan  #ivmist1001manfaat  #ivmistviral  #1ivmist1keluarga  #ivmistmurah  #ivmistpromo  #ivmistteamhidayah  #stokisivmist  #stokisivmistkelantan  #stokisivmistkoklanas  #ivmistluckydraw  #penawarmigraine  #penawarsakitsendi  #penawarsakitkepala  #penawarsakitperut  #penawarsenggugut  #penawareczema  #ubatloya  #ubatsakitgigi  #ubatsakitlutut  #ubatlenguhlenguh  #ivmisttemanberpantang  #ivmisttemanibumengandung  #an17  #terapiintagram 
Kalau dahulu saya sakit kepala guna minyak jenama A
.

Kalau dahulu saya sakit perut guna minyak jenama B
.

Kalau dahulu saya selsema guna minyak jenama C
.

Bile nak balik kampung, nak travel jauh semua minyak saya angkut sampai penuh beg..😩😊🙆
.
.
Tapi sekarang tidak lagi dgn sebotol IVMIST semua penyakit luaran saya boleh guna, tiada had. Sembur aje insyaallah sembuh dgn izinnya. 
#Ivmist sesuai utk seisi keluarga dari kecil hingga ke warga emas.
.  Nampak berbaloi tak ??
.
Botolnya yg ringan, mudah di bawa ke mana-mana dan menjimatkan ruangan beg kite. -
Alhamdulillah ia membantu memudahkan kehidupan saya, membantu memulihkan tahap kesihatan saya dan keluarga yang penting harga JIMAT. -
Bau aromaticnya jugak membuatkan saya nk spray selalu..Heheeh😍
.
#ivmist_banyakManfaat
#terapiintagram 
#ivmist
#ivmistmujarab 
#sakitkepala
#resdung
#sakitperut
#senggugut
#loya
#jerawat
#keragat
#migraine
#sakitlutut
#sakitpinggang
#batuk
#selsema
#muntah
#ebooksaka 
#ebooksaka4 
#ajimaura 
#an17 
#duck
#naelofar
#bazaarnurhidayah
#ejendiperlukan 
#ivmistteamhidayah
Kalau dahulu saya sakit kepala guna minyak jenama A . Kalau dahulu saya sakit perut guna minyak jenama B . Kalau dahulu saya selsema guna minyak jenama C . Bile nak balik kampung, nak travel jauh semua minyak saya angkut sampai penuh beg..😩😊🙆 . . Tapi sekarang tidak lagi dgn sebotol IVMIST semua penyakit luaran saya boleh guna, tiada had. Sembur aje insyaallah sembuh dgn izinnya. #Ivmist  sesuai utk seisi keluarga dari kecil hingga ke warga emas. . Nampak berbaloi tak ?? . Botolnya yg ringan, mudah di bawa ke mana-mana dan menjimatkan ruangan beg kite. - Alhamdulillah ia membantu memudahkan kehidupan saya, membantu memulihkan tahap kesihatan saya dan keluarga yang penting harga JIMAT. - Bau aromaticnya jugak membuatkan saya nk spray selalu..Heheeh😍 . #ivmist_banyakManfaat  #terapiintagram  #ivmist  #ivmistmujarab  #sakitkepala  #resdung  #sakitperut  #senggugut  #loya  #jerawat  #keragat  #migraine  #sakitlutut  #sakitpinggang  #batuk  #selsema  #muntah  #ebooksaka  #ebooksaka4  #ajimaura  #an17  #duck  #naelofar  #bazaarnurhidayah  #ejendiperlukan  #ivmistteamhidayah 
-
MINYAK HALIA
.
Halia mengandungi air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, tenaga, protein, gentian, niasin, asid amino, gingerols, oleoresin, pati minyak, vitamin A, B dan C, lemak dan asid organik.
-
Ia dikatakan dapat merawat penyakit banyak angin dalam badan, sakit kepala, sistem pencernaan bermasalah, sakit jantung, muntah, cirit-birit, disentri, asma, sakit perut, reumatisme, pengaliran darah bermasalah, mati pucuk, lemah tenaga batin, keracunan udang, badan kesejukan, sakit pinggang, urat saraf lemah, mabuk kenderaan, batuk kering, kejang, buang air berlendir dan darah haid berbau hamis.
-
 Halia ini bersifat panas jika kita amati dan juga lembap. Halia berupaya memanaskan tubuh, membantu proses pencernaan, melembutkan dinding perut dan lain-lain lagi.

#ivmist
#ivmistaromaticnanooil 
#ivmistminyakhalia
#ivmistmujarab 
#ivmisttemanberpantang 
#ivmistubatresdungmujarab 
#ivmistmagicoil 
#an17 
#terapiintagram 
#ajimaura
#ebooksaka 
#ebooksaka4
#bazaarpaknil
#bazaarmalaysia
- MINYAK HALIA . Halia mengandungi air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, tenaga, protein, gentian, niasin, asid amino, gingerols, oleoresin, pati minyak, vitamin A, B dan C, lemak dan asid organik. - Ia dikatakan dapat merawat penyakit banyak angin dalam badan, sakit kepala, sistem pencernaan bermasalah, sakit jantung, muntah, cirit-birit, disentri, asma, sakit perut, reumatisme, pengaliran darah bermasalah, mati pucuk, lemah tenaga batin, keracunan udang, badan kesejukan, sakit pinggang, urat saraf lemah, mabuk kenderaan, batuk kering, kejang, buang air berlendir dan darah haid berbau hamis. - Halia ini bersifat panas jika kita amati dan juga lembap. Halia berupaya memanaskan tubuh, membantu proses pencernaan, melembutkan dinding perut dan lain-lain lagi. #ivmist  #ivmistaromaticnanooil  #ivmistminyakhalia  #ivmistmujarab  #ivmisttemanberpantang  #ivmistubatresdungmujarab  #ivmistmagicoil  #an17  #terapiintagram  #ajimaura  #ebooksaka  #ebooksaka4  #bazaarpaknil  #bazaarmalaysia 
I.V MIST

MASIH TERCARI CARI UBAT RESDUNG, GOUT, SAKIT SENDI, BATUK, SELESEMA, TERSELIUH, SAKIT GIGI, MIGRAIN DAN MACAM2 LAGI???
.
😟Ada tapi mahal??? 😟Dah cuba tapi tak serasi??? 😟Dah jumpa tapi kapsul??? 😟Dah jumpa tapi berbau??? 😟Ada tapi setiap penyakit satu jenis ubat???
.
Cubalah Iv Mist nano oil hari ini 😊 ✔tidak melekit ✔Semburan yg ringan ✔Aroma yg segar ✔Murah ✔Bahan herba terbilang ✔Mesra solat ✔berkesan.. dgn izinNya
👍🏼 ✔Hanya 1 botol bermanfaat untuk macam2 jenis penyakit ✔100% keluaran bumiputera

Tekan sini jika mahu cuba untuk keluarga anda👇👇👇 http://www.wasap.my/+601126000344/ivmist
I.V MIST MASIH TERCARI CARI UBAT RESDUNG, GOUT, SAKIT SENDI, BATUK, SELESEMA, TERSELIUH, SAKIT GIGI, MIGRAIN DAN MACAM2 LAGI??? . 😟Ada tapi mahal??? 😟Dah cuba tapi tak serasi??? 😟Dah jumpa tapi kapsul??? 😟Dah jumpa tapi berbau??? 😟Ada tapi setiap penyakit satu jenis ubat??? . Cubalah Iv Mist nano oil hari ini 😊 ✔tidak melekit ✔Semburan yg ringan ✔Aroma yg segar ✔Murah ✔Bahan herba terbilang ✔Mesra solat ✔berkesan.. dgn izinNya 👍🏼 ✔Hanya 1 botol bermanfaat untuk macam2 jenis penyakit ✔100% keluaran bumiputera Tekan sini jika mahu cuba untuk keluarga anda👇👇👇 http://www.wasap.my/+601126000344/ivmist
AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN!
.
Duit gaji bulan2 tak cukup?
-
Nak gaji tiap2 hari? -
✔✔Berminat nak jadi agen dropship Iv mist?
.
✔✔Nak meniaga tapi tak tahu produk nak jual?
.
✔✔Mahu jana income RM50-RM200 sehari sambil rehat - rehat promote barang?
.
==========================================
📣📣📣Kelebihan dropship dengan kami:
.
✔✔Tiada modal, anda copy gambar dan post. ✔✔Ada jualan, kami yg buat penghantaran 😊✌
✔✔Simple dan easy..promote shja..
✔✔penulisan copy dari posting-posting kami.. .
✔️✔️online 30 minit -1jam sehari
✔️✔️keuntungan anda sendiri tentukan
==========================================
Anda berminat?..
.
📲Wassap dengan kod "DS IV" ke 01126000344
📲Wassap dengan kod "DS IV" ke 01126000344
.
#bybazaarnurhidayah 
#ivmist 
#dropshipwanted #ejendiperlukanseluruhmalaysia 
#ejenivmist 
#ejendiperlukan
AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN! . Duit gaji bulan2 tak cukup? - Nak gaji tiap2 hari? - ✔✔Berminat nak jadi agen dropship Iv mist? . ✔✔Nak meniaga tapi tak tahu produk nak jual? . ✔✔Mahu jana income RM50-RM200 sehari sambil rehat - rehat promote barang? . ========================================== 📣📣📣Kelebihan dropship dengan kami: . ✔✔Tiada modal, anda copy gambar dan post. ✔✔Ada jualan, kami yg buat penghantaran 😊✌ ✔✔Simple dan easy..promote shja.. ✔✔penulisan copy dari posting-posting kami.. . ✔️✔️online 30 minit -1jam sehari ✔️✔️keuntungan anda sendiri tentukan ========================================== Anda berminat?.. . 📲Wassap dengan kod "DS IV" ke 01126000344 📲Wassap dengan kod "DS IV" ke 01126000344 . #bybazaarnurhidayah  #ivmist  #dropshipwanted  #ejendiperlukanseluruhmalaysia  #ejenivmist  #ejendiperlukan 
Minyak Eucalyptus
-
Harum minyak Eucalyptus mirip dengan minyak kayu putih, ciri-ciri dari warna minyak ini agak sedikit kuning lutsinar dengan harum yang sangat segar.
-
 Minyak eucalyptus banyak digunakan untuk aromaterapi dan memiliki banyak kegunaan dalam bidang kesihatan. -
Ada penelitian melaporkan bahawa dengan membakar campuran minyak eucalyptus dengan air dalam ruangan boleh membunuh 70% bakteria yang ada. -
Oleh sebab itu minyak ini juga sangat baik untuk melancarkan pernafasan. Bagi pesakit asthma juga boleh menghirup wap air panas yang sudah dicampur dengan minyak eucalyptus untuk terapi.
-
Aromaterapi dengan minyak eucalyptus boleh digunakan untuk anak-anak atau bayi, tetapi dengan dos yang ringan.
-
#minyakteknologinano
#minyakeucalyptus 
#ekstrakeucalyptus
#ubatresdungbahanalami
#ubatresdung 
#ubatlenguhlenguh 
#ubatsakitgigi 
#ubatloya
#penawarsenggugut 
#senggugut 
#ivmistmujarab 
#ivmistterbaik👍🏼👍🏼👍🏼 #ivmistmagicoil 
#ivmistpenawarpelbagaipenyakit 
#ivmistbukanubat
#sembursembursegar
#semput 
#saturumahsatuivmist 
#gv2017 
#gegarvaganza 
#gegarvaganza2017 
#ask2017
#ask17
Minyak Eucalyptus - Harum minyak Eucalyptus mirip dengan minyak kayu putih, ciri-ciri dari warna minyak ini agak sedikit kuning lutsinar dengan harum yang sangat segar. - Minyak eucalyptus banyak digunakan untuk aromaterapi dan memiliki banyak kegunaan dalam bidang kesihatan. - Ada penelitian melaporkan bahawa dengan membakar campuran minyak eucalyptus dengan air dalam ruangan boleh membunuh 70% bakteria yang ada. - Oleh sebab itu minyak ini juga sangat baik untuk melancarkan pernafasan. Bagi pesakit asthma juga boleh menghirup wap air panas yang sudah dicampur dengan minyak eucalyptus untuk terapi. - Aromaterapi dengan minyak eucalyptus boleh digunakan untuk anak-anak atau bayi, tetapi dengan dos yang ringan. - #minyakteknologinano  #minyakeucalyptus  #ekstrakeucalyptus  #ubatresdungbahanalami  #ubatresdung  #ubatlenguhlenguh  #ubatsakitgigi  #ubatloya  #penawarsenggugut  #senggugut  #ivmistmujarab  #ivmistterbaik 👍🏼👍🏼👍🏼 #ivmistmagicoil  #ivmistpenawarpelbagaipenyakit  #ivmistbukanubat  #sembursembursegar  #semput  #saturumahsatuivmist  #gv2017  #gegarvaganza  #gegarvaganza2017  #ask2017  #ask17 
(TIP PERCUMA)
-
BUASIR ELAK SEBELUM TERKENA,CEGAH SEBELUM PARAH -
🔰Banyak minum air, sekurang-kurangnya 1.5 hingga dua liter sehari.
-
🔰Makan makanan seimbang. Banyakkan memakan makanan tinggi serat, bijirin, buah-buahan dan sayur-sayuran.
-
🔰Gunakan tandas pada masa ditetapkan seperti selepas bangun tidur setelah meminum segelas besar air.
-
🔰Elak memakan makanan yang boleh menyebabkan gangguan (makanan pedas atau berempah, alkohol) atau yang boleh merangsangkan usus (kopi atau teh).
-
🔰Apabila wujud gejala tertentu (seperti darah dalam najis, sakit atau gangguan pada dubur), segera berjumpa doktor.
-
ANDA DAH PENAT MENCARI UBAT DAN RAWATAN YANG PALING BERKESAN,TETAPI FAKTOR KEWANGAN TIDAK MENGIZINKAN
Hubungi Saya di Whatsapp:
Hantar
-
"STOP BUASIR" 📞📩📲KE 01126000344 STOKIS IVMIST (IDA) -
Untuk Yang Masih Diperingkat Awal Disarankan Menggunakan Produk ini
⚠BAHAYA⚠:
-
Benjolan/Bengkak akibat buasir jika dibiarkan boleh menyebabkan jangkitan kuman lebih parah lagi akan melibatkan kanser.
-
#TipUntukBusir
#BahayaBuasir
#BuasirBerdarah
-
Saya Pernah menyesal kerana tidak berkongsi kebaikan kepada kenalan saya,selepas itu saya sedar bahaya biarpun tiada keuntungan kepada saya,tetapi setiap kebaikan perlu dikongsi
-
Sila #Repost Posting ini dan #Tag nama kenalan anda dicomment
(TIP PERCUMA) - BUASIR ELAK SEBELUM TERKENA,CEGAH SEBELUM PARAH - 🔰Banyak minum air, sekurang-kurangnya 1.5 hingga dua liter sehari. - 🔰Makan makanan seimbang. Banyakkan memakan makanan tinggi serat, bijirin, buah-buahan dan sayur-sayuran. - 🔰Gunakan tandas pada masa ditetapkan seperti selepas bangun tidur setelah meminum segelas besar air. - 🔰Elak memakan makanan yang boleh menyebabkan gangguan (makanan pedas atau berempah, alkohol) atau yang boleh merangsangkan usus (kopi atau teh). - 🔰Apabila wujud gejala tertentu (seperti darah dalam najis, sakit atau gangguan pada dubur), segera berjumpa doktor. - ANDA DAH PENAT MENCARI UBAT DAN RAWATAN YANG PALING BERKESAN,TETAPI FAKTOR KEWANGAN TIDAK MENGIZINKAN Hubungi Saya di Whatsapp: Hantar - "STOP BUASIR" 📞📩📲KE 01126000344 STOKIS IVMIST (IDA) - Untuk Yang Masih Diperingkat Awal Disarankan Menggunakan Produk ini ⚠BAHAYA⚠: - Benjolan/Bengkak akibat buasir jika dibiarkan boleh menyebabkan jangkitan kuman lebih parah lagi akan melibatkan kanser. - #TipUntukBusir  #BahayaBuasir  #BuasirBerdarah  - Saya Pernah menyesal kerana tidak berkongsi kebaikan kepada kenalan saya,selepas itu saya sedar bahaya biarpun tiada keuntungan kepada saya,tetapi setiap kebaikan perlu dikongsi - Sila #Repost  Posting ini dan #Tag  nama kenalan anda dicomment
Ivmist Teman setia yang wajib ada. -
Kenapa?
Ivmist dapat membantu anda di masa kecemasan. Rawatan awal untuk luka, melecur, bengkak, gigitan serangga dan jari tercepit pintu.
.
01126000344
 #produkkesihatan #ivmist #kulit #resdungkronik #pelembap #penawarresdung #rambut #alahan #semput #hidungtersumbat #migrain #sakitkepala #kepalaberdenyut #jerawat #jerawatbatu #jeragathilang #ubatjerawat
#aromaterapi #lenguh #tamantasik #luka #promosi #bazarpaknil
Ivmist Teman setia yang wajib ada. - Kenapa? Ivmist dapat membantu anda di masa kecemasan. Rawatan awal untuk luka, melecur, bengkak, gigitan serangga dan jari tercepit pintu. . 01126000344 #produkkesihatan  #ivmist  #kulit  #resdungkronik  #pelembap  #penawarresdung  #rambut  #alahan  #semput  #hidungtersumbat  #migrain  #sakitkepala  #kepalaberdenyut  #jerawat  #jerawatbatu  #jeragathilang  #ubatjerawat  #aromaterapi  #lenguh  #tamantasik  #luka  #promosi  #bazarpaknil 
Estrak Pudina
-
Pudina atau Mentha (B.Latin) adalah tumbuhan genus termasuk kira-kira 25 species berasal dari Europah, Afrika, Amerika Utara and Asia.
-
 Daun pudina juga bukan saja hebat dipergunakan untuk masakan tetapi sebalik baik untuk mereka yang gemar berdiet dan menjaga kesihatan diri luar dan dalam.
-
Antara khasiat pudina adalah ia membantu saluran pencernaan.
-
 Jika terkena cirit birit atau sakit perut boleh ambil jus pudina untuk rawatan, membantu bertindak menjadi penyejuk kepada kulit & membantu dalam masalah kegatalan kulit, membantu mengurangkan sindrom usus , membersihkan perut, menghilangkan masalah kulit seperti jerawat, membantu dalam menghapuskan toksin dari badan, membantu dalam pemutihan gigi & memerangi nafas berbau dan lain-lain lagi.

#ivmist
#ivmistubatresdung
#ivmistpelbagaiguna
#ivmistjanapendapatan
#ivmist1001manfaat
#ivmistviral
#1ivmist1keluarga
#ivmistmurah
#ivmistmujarab
#ivmistpromo
#ivmistteamhidayah
#stokisivmist
#stokisivmistkelantan
#stokisivmistketereh
#stokisivmistkoklanas
#ivmistluckydraw
#penawarmigraine
#penawarsakitsendi
#penawarsakitkepala
#penawarsakitperut
#penawarsenggugut
#penawareczema
#ubatloya
#ubatsakitgigi
#ubatsakitlutut
#ubatlenguhlenguh
#ivmisttemanberpantang
#ivmisttemanibumengandung
Estrak Pudina - Pudina atau Mentha (B.Latin) adalah tumbuhan genus termasuk kira-kira 25 species berasal dari Europah, Afrika, Amerika Utara and Asia. - Daun pudina juga bukan saja hebat dipergunakan untuk masakan tetapi sebalik baik untuk mereka yang gemar berdiet dan menjaga kesihatan diri luar dan dalam. - Antara khasiat pudina adalah ia membantu saluran pencernaan. - Jika terkena cirit birit atau sakit perut boleh ambil jus pudina untuk rawatan, membantu bertindak menjadi penyejuk kepada kulit & membantu dalam masalah kegatalan kulit, membantu mengurangkan sindrom usus , membersihkan perut, menghilangkan masalah kulit seperti jerawat, membantu dalam menghapuskan toksin dari badan, membantu dalam pemutihan gigi & memerangi nafas berbau dan lain-lain lagi. #ivmist  #ivmistubatresdung  #ivmistpelbagaiguna  #ivmistjanapendapatan  #ivmist1001manfaat  #ivmistviral  #1ivmist1keluarga  #ivmistmurah  #ivmistmujarab  #ivmistpromo  #ivmistteamhidayah  #stokisivmist  #stokisivmistkelantan  #stokisivmistketereh  #stokisivmistkoklanas  #ivmistluckydraw  #penawarmigraine  #penawarsakitsendi  #penawarsakitkepala  #penawarsakitperut  #penawarsenggugut  #penawareczema  #ubatloya  #ubatsakitgigi  #ubatsakitlutut  #ubatlenguhlenguh  #ivmisttemanberpantang  #ivmisttemanibumengandung